Taare Zamee Par ဆိုတဲ့ အိႏၵိယရုပ္ရွင္ကားေလးကိုဝယ္ထားခဲ့တာၾကာပါျပီ။ ဒရာမာကားေလး ေတြသီးသန္႔ေရြးဝယ္တတ္တဲ့အေလ့အထအရ ေရြးျခယ္ဝယ္ယူထားတဲ့အေခြေတြထဲကတစ္ေခြပါ။
ဒီေန႔ ႔ေတာ့ အေခြ တစ္ေခြေတာ့ ၾကည့္ဦးမွပဲလို႔ ၾကံရြယ္တဲ့အခါ ကေလးငယ္ေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ လူၾကီးတစ္ ေယာက္ အတူတူ ေငးေနတဲ့ ကာဗာေလးကို ေရြးထုတ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ကားနာမည္က အိႏၵိယနာမည္မို႔ ဘာကိုဆိုလုိတယ္
မသိရ ျပန္ဘူး..။ ဒါေပမယ့္ ေငးေနတဲ့မ်က္ဝန္းေလးေတြက ကၽြန္မကို တစ္စံုတရာ ဆြဲေဆာင္လိုက္တဲ့အခါ
အဲဒီ့ ကား ေလးကို ေရြးျပီးၾကည့္ျဖစ္လိုက္ပါတယ္။
အသက္ရွစ္ႏွစ္အရြယ္ရွိ အီရွန္ ဟာထူးျခားတဲ့အေတြးအျမင္၊
ခံစားမႈ ရွိေနတဲ့ ကေလးငယ္ေလး တစ္ဦး ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕စိတ္ကူးထဲက အေရာင္ေတြ၊ ငွက္ကေလးေတြ၊
ငါးကေလးေတြ၊ ရုပ္ပံုေလးေတြ၊ စြန္ကေလး ေတြ၊ တိမ္ေတြ၊ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ေတြဟာ အစဥ္လႈပ္ရွားလြန္႔လူးလို႔ေနပါတယ္။
ဒါေတြကို ပန္းခ်ီေလးေတြ အျဖစ္ မၾကာခဏပံုေဖာ္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ အီရွန္ဟာ လူေနမႈအသိုင္းအဝိုင္းမွာ
သဟ ဇာတမျဖစ္လွဘူး။ သူ ဟာ အကၡရာေတြ၊ ကိန္းဂဏန္းေတြကို မွတ္ႏိုင္စြမ္းအားနည္းတဲ့ ေရာဂါကို ခံစားေန ရသူေလးျဖစ္ပါတယ္။
သူဟာ ေက်ာင္းစာကိုသင္ယူႏိုင္စြမ္းမရွိဘူး။ သင္ခန္းစာေတြကို လိုက္မီႏိုင္စြမ္း မရွိဘူး။
မလုပ္ႏိုင္ျခင္းကို ဝန္မခံခ်င္တဲ့ အီရွန္ရဲ႕ အငံု႔စိတ္မာနဟာ ျပႆနာေတြကို ထပ္တလဲလဲဖန္တီးသူ အျဖစ္သာ
ေရာက္ရွိေစခဲ့ပါတယ္။
ပညာတတ္အလႊာျဖစ္တဲ့ ဂုဏ္သေရရွိမိဘေတြအတြက္ေတာ့
အီရွန္ရဲ႕အျဖစ္ေတြဟာ အရွက္ရစရာ ပါပဲ။ အမ်ားနည္းတူျဖစ္တဲ့သူ႔ကို ႏွိမ့္ခ်ျခင္းေတြမွာ
သူဟာငိုေၾကြးမေနဘဲ ရန္ပြဲေတြဖန္တီးခဲ့တယ္။ အိမ္တိုင္ ယာ ေရာက္တိုင္ေတာျခင္းေတြ ခံခဲ့ရတယ္။
သုညေရာက္လုနီးပါးအမွတ္ေတြျပည့္ေနတဲ့ အရည္အခ်င္းစစ္ ကဒ္ျပားကို သူ ဖ်က္ဆီးခဲ့တယ္၊ အျပစ္ေပးခံရတဲ့အၾကိမ္ေတြမ်ားလာတဲ့
ေက်ာင္းမွာ မေနေပ်ာ္တဲ့ အခါ ေက်ာင္းေျပးတယ္၊ ေနာက္ ခြင့္စာအတုေတြလည္း တစ္ဦးတည္းေသာအစ္ကိုျဖစ္သူကို
အကူအညီ ေတာင္းျပီး ျပဳလုပ္ခဲ့ျပန္ပါေသး တယ္။
အီရွန္ကိုမထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ေတာ့ဘူးလို႔
ယူဆလာတဲ့ မိဘေတြဟာ သူ႔ကို ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေက်ာင္း ကို ပို႔ဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္ၾကပါေတာ့တယ္။
ဒါဟာ အီရွန္အတြက္ ငရဲပါပဲ။ စည္းကမ္းရွိဖို႔၊
ပညာတတ္ဖို႔၊ ထိပ္ဆံုးေရာက္ဖို႔ဆိုတဲ့ မိဘေတြ ရဲ႕လိုလား ခ်က္ကို သူ မသိပါဘူး၊ နားလည္းမလည္ဘူး။
သူ သိတာ သူ ဟာ မိသားစုကိုခ်စ္တယ္။ သူခ်စ္ တဲ့ ပါပါ၊ မာမာ၊ ဒါဒါ (အစ္ကို) တို႔နဲ႔ေဝးရာကိုခြဲျပီး
ဘယ္ကိုမွ မသြားခ်င္ဘူး။ သူ လုပ္ခဲ့သမွ်ေတြလည္း တမင္လုပ္ေဆာင္ခဲ့တာ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ သူ
ကိုယ္တိုင္ပဲသိတယ္။ သူ ဟာ လူၾကီးမိဘေတြကို ပမာပခန္႔ ျပဳျပီး ျပႆနာေတြကိုမွ ထပ္တလဲလဲတမင္တကာျပဳေနျခင္း
မဟုတ္ဘူးဆိုတာ မိဘေတြနားလည္လာ ေအာင္ မေျပာျပႏိုင္ခဲ့ဘူး။ တကယ္ ေတာ့ အီရွန္ဟာသူ ဘာျဖစ္ေနသလဲဆိုတာေတာင္
ေရရာစြာ မေျပာျပတတ္တဲ့ ႏုနယ္တဲ့ကေလးငယ္ေလး တစ္ေယာက္ပါပဲ။
စည္းကမ္းေသဝပ္ျပီး ေက်ာင္းစာေတာ္လာမယ္လို႔
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ ေက်ာင္းအိပ္ေက်ာင္းစား ေက်ာင္း ကိုပို႔ထားေပမယ့္ အီရွန္ဟာ တိုးတက္ေကာင္းမြန္မလာတဲ့အျပင္
မိသားစုကိုလြမ္းဆြတ္စိတ္၊ အဖယ္ၾကဥ္ခံ ရျပီ ရယ္လို႔ ဝမ္းနည္းေၾကကြဲစိတ္နဲ႔ စိတ္ဒဏ္ရာပါရလာပါတယ္။
ေက်ာင္းစာကိုလည္း မလိုက္ႏိုင္တဲ့အခါ ထို ေက်ာင္းမွာလည္း ျပႆနာဖန္တီးသူ၊ ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ကို
အေႏွာက္အယွက္ေပးသူ လူဆိုးေလး အျဖစ္သာ ေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္။ သူ ဘာကိုမွလုပ္ႏိုင္စြမ္းမရွိဘူးဆိုတဲ့
အငံု႔စိတ္၊ မိသားစုကေဘးဖယ္ထားျပီ ဆိုတဲ့ နာက်င္စိတ္က အီရွန္႕ကို ကိုယ့္ကိုကိုယ္ယံုၾကည္ခ်က္ေတြ
တရိပ္ရိပ္က်ဆင္းေစခဲ့ပါတယ္။
အီရွန္ဟာ စကားတစ္ခြန္းမွ မဆိုသူျဖစ္လာတယ္။
အရာရာကို ထံုေပေပႏိုင္သူျဖစ္လာတယ္။ ေၾကာင္ေတြေနတဲ့မ်က္ဝန္းေတြနဲ႔ သူ႔ရဲ႕အၾကည့္ေတြကို
ဘယ္သူကမွ နားလည္ႏိုင္စြမ္းမရွိခဲ့ၾကဘူး။ ဒါအျပင္ သူ႔စိတ္ကူး ထဲက အေရာင္ေတြ၊ ရုပ္ပံုေလးေတြ၊
သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ေတြပါ ကြယ္ေပ်ာက္စျပဳခဲ့ပါ တယ္။ အီရွန္ရဲ႕ စိတ္ ႏွလံုးသားဟာ ေရခဲျပင္တစ္ခုလို
ေအးစက္ထံုက်င္လာပါေတာ့တယ္။
အဲဒီ့ေက်ာင္းကို ယာယီအႏုပညာဆရာတစ္ေယာက္သာ
ေရာက္မလာခဲ့ဘူးဆိုရင္ အီရွန္ရဲ႕အျဖစ္ ဟာ ဘယ္အထိေရာက္မသြားမလဲ မေျပာႏိုင္ဘူး။ ထိုဆရာ
ဟာ နီကမ္ လို႔အမည္ရပါတယ္။ သူ ဟာ မသန္စြမ္းကေလးမ်ားသင္ၾကားေပးရာ က်ဴးလစ္ေက်ာင္းမွ ဆရာတစ္ဦးလည္းျဖစ္တယ္။
နီကမ္ဟာ စ, ေရာက္ကာစ ေန႔ မွာပဲ ကေလးေတြကို စိတ္ဝင္စားေအာင္ဖမ္းစားႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ သူဟာ
ကေရာင္းတစ္ဦး လိုဝတ္စားဆင္ယင္ျပီး ကခုန္ျခင္းနဲ႔စာသင္ခန္းထဲကို ဝင္ေရာက္လာခဲ့တယ္။ ကေလးငယ္ေတြကို
စိတ္လြတ္ လက္လြတ္ ကခုန္ျမဴတူး ျခင္းနဲ႔ အဖြင့္ကို စတင္ခဲ့ပါတယ္။
နီကမ္ ဟာ လုပ္ျပီးသြားတဲ့အရာေတြဘယ္လို
ဆိုတာထက္ ဘယ္လိုေတြးႏိုင္သလဲ၊ ဘာေတြ စိတ္ကူး ႏိုင္သလဲ၊ ႏွလံုးသားထဲမွာ ဘာေတြရွိသလဲ၊
ဘာေတြေဖာ္ထုတ္ႏိုင္သလဲဆိုတာကို သင္ၾကားေပးခဲ့ ပါတယ္။ ဒါဟာ ကေလးဗဟိုျပဳသင္ၾကားေရးပါပဲ။
နီကမ္ ကို အျခား ဆရာေတြက ျပက္ရယ္ျပဳၾကေပမယ့္ နီကမ္ဟာ သူ႔ လမ္းအတိုင္းမွန္မွန္ ေလွ်ာက္ခဲ့သလို
ကေလးငယ္ေတြနဲ႔လည္း ခ်စ္ခင္စြာတသားတည္း က် လာပါေတာ့တယ္။
အားလံုးေပ်ာ္ရႊင္သြက္လက္ေနခ်ိန္မွာ
တစ္ေယာက္တည္းေငးငိုင္ေနတဲ့ အီရွန္ကို နီကမ္က သတိ ထားမိလာတယ္။ မေပ်ာ္ရႊင္တဲ့၊ စကားတစ္ခြန္းမွမဆိုတဲ့၊
တုန္႔ျပန္မႈအလ်င္းမရွိတဲ့ ကေလးငယ္ရဲ႕အျပဳအမူ က နီကမ္ကို အံ့အားသင့္ေစတယ္။ ဝမ္းနည္းအားငယ္ရိပ္သန္းေနတဲ့
မ်က္ဝန္းကအရိပ္ေတြကို တစြန္းတစ ဖတ္ႏိုင္သြားတဲ့ နီကမ္ ဟာ အီရွန္ရဲ႕ျဖစ္စဥ္ကို သိရွိဖို႔ၾကိဳးပမ္းပါေတာ့တယ္။
နီကမ္ ဟာ ေက်ာင္းမွတ္တမ္းေတြကတဆင့္
အီရွန္ ရဲ႕ အေျခအေနေတြကို စစ္တမ္းေကာက္ သလို ျပဳစုခဲ့တယ္။ ေနာက္ဆံုး အီရွန္႔အိမ္အထိသြားျပီး
အီရွန္ရဲ႕ ဟိုး အစကတည္းက ဘယ္လိုအားနည္း ခ်က္ရွိသလဲ၊ ဘာျပႆနာရွိသလဲဆိုတာ အေျဖရွာခဲ့ပါတယ္။
အမွားေတြ ထပ္တလဲလဲမွားတာ၊ ဆင္တူေန တဲ့အကၡရာေတြကို မမွတ္ႏိုင္တာ၊ စာအခ်ိဳ႕ကို မွန္စာလို
ေျပာင္းျပန္သာျမင္တတ္တာ၊ အက်ၤ ီၾကယ္သီး တည့္ေအာင္မတပ္တတ္တာ၊ ကိန္းဂဏန္းေတြ မတြက္ႏိုင္တာ…အဲသလို
ျဖစ္ရပ္အစအဆံုး ကို ေသခ်ာ အကဲျဖတ္ျပီးတဲ့အခါ အီရွန္ဟာ Dyslexia ဆိုတဲ့ စာဖတ္ႏိုင္စြမ္းခ်ိဳ႕ယြင္းတဲ့
အားနည္းခ်က္ကို ေရာဂါ သဖြယ္ထမ္းပိုးထားရသူေလးျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိခဲ့ပါတယ္။
ဒါအျပင္ အီရွန္ရဲ႕ ပန္းခ်ီအႏုပညာပါရမီကိုလည္း
အမွတ္မထင္သိခြင့္ရခဲ့တယ္။ စိတ္ကူးကြန္႔ျမဴးစြာ ေရးဆြဲထားတဲ့ ပန္းခ်ီရုပ္ပံုေတြနဲ႔ျပည့္ႏွက္ေနတဲ့
အီရွန္႕အခန္းကို ဝင္ၾကည့္ခြင့္ရတဲ့အခါ နီကမ္ ဟာ ရင္သပ္ရႈေမာခံစားမႈနဲ႔အတူ သူဘာလုပ္ရမယ္ဆိုတာလည္း
တထိုင္တည္းနားလည္ခဲ့ျပီးသား ျဖစ္ေနပါ တယ္။
စာဖတ္ႏိုင္စြမ္းအားနည္းတာဟာ ကမၻာေပၚမွာတစ္ေယာက္တည္းမဟုတ္ေၾကာင္း
အီရွန္ သိေစဖို႔ နီကမ္ က ၾကိဳးပမ္းခဲ့ပါတယ္။ ေသာမတ္အယ္လ္ဒီဆင္၊ လီယိုနာဒိုဒါဗင္ခ်ီ၊ေသာမတ္အယ္လ္ဖာအက္ဒီဆင္၊
ပက္ဘလို ပီကာဆို၊ နီဒိုင္းမြန္း၊ အက္ဂတာခရစ္စတီး၊ အဘီရွက္ဘခ်မ္း စတဲ့ နယ္ပယ္ေပါင္းစံုမွ
ေက်ာ္ၾကားသူေတြရဲ႕ အေၾကာင္းကို စာသင္ခန္းထဲေျပာျပခဲ့တယ္။ သူတို႔ေတြဟာ စာဖတ္ႏိုင္စြမ္းအား နည္းသူေတြျဖစ္ၾကေပမယ့္
တစ္ပါးသူမသိျမင္ႏိုင္တဲ့ ေဖာ္ထုတ္မႈေတြ၊ တစ္ပါးသူမဖန္တီးႏိုင္တဲ့ အႏု ပညာေတြ ဖန္တီးႏိုင္ၾကေၾကာင္း
သိေစ ခဲ့တယ္။ ဒါဟာ ဘာေၾကာင့္ပါလဲ။ တစ္ပါးသူနဲ႔မတူ တမူထူးေနတဲ့ သူတို႔ရဲ႕အသိအျမင္၊ အေတြးအေခၚေတြ
ေၾကာင့္ပါပဲ၊ ဒီလိုထူးျခားမႈေတြကို ေဖာ္ထုတ္အသံုးခ်ႏိုင္တဲ့တစ္ေန႔ ကမၻာကအသိအမွတ္ျပဳရျပီး
ေက်ာ္ၾကားသူ ေတြအျဖစ္ကို ေရာက္ရွိသြားခဲ့တယ္လို႔ ေျပာျပႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။
အဲသလိုသိျမင္ေစျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးဆက္ကေတာ့
အီရွန္ရဲ႕ ဖန္တီးႏိုင္စြမ္းတစ္ခုကို စတင္ျမင္ခြင့္ ရလိုက္တာပါပဲ။ ေရေပၚမွာ ေျပးလႊားေနတဲ့
သံပတ္သဖြယ္ေပးလို႔ရတဲ့ အရုပ္ငယ္ေလးတစ္ခုကို အီရွန္ က ေက်ာင္းသား အားလံုးရဲ႕ေရွ႕မွာ လုပ္ျပႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။
ဒါဟာ အီရွန္ရဲ႕ စိတ္ကို အေကာင္းဘက္ကို ေျပာင္းလဲလာေစမယ့္ ယံုၾကည္ခ်က္ျပန္ရေစမယ့္ ပထမဆံုးေသာ
ေအာင္ျမင္မႈတစ္ခုပါပဲ။ အီရွန္ဟာ သူ႔ကိုယ္သူ ရွာေတြ႔စ ျပဳႏိုင္ခဲ့ပါျပီ။
နီကမ္ဟာ အီရွန္ကို စိတ္ရွည္လက္ရွည္စာသင္ၾကားေပးခဲ့တယ္။
ဟယ္လင္ကယ္လာကို သင္ၾကား ေပးမယ့္ဆရာ ေပၚခဲ့သလိုပါပဲ…အီရွန္ဟာ ထိေတြ႔ျခင္း၊ သိျမင္ျခင္းနဲ႔
စိတ္ကိုျမင္ေပးႏိုင္တဲ့ ဆရာရဲ႕ ညင္သာတဲ့ သင္ၾကားမႈနဲ႔အတူ အကၡရာေတြ၊ ကိန္းဂဏန္းေတြလည္း
ျဖည္းညင္းစြာသင္ယူႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ အီရွန္ကို ဒီလို သင္ၾကားခြင့္အတြက္လည္း လိုအပ္တဲ့အခ်ိန္ကာလတစ္ခုကို
ေက်ာင္းအုပ္ဆရာၾကီးထံမွ နီကမ္က ေတာင္းခံယူ ခဲ့ရပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ နီကမ္ဟာ အႏုပညာဆရာတစ္ဦးမွ်သာပါ။
အီရွန္ရဲ႕စိတ္အေမွာင္ေတြဟာ တစစရွင္းလင္းလာျပီး
အေတြးအာရံုထဲကအေရာင္ေတြ၊ ရုပ္ပံုေတြ ဟာ လည္း ယခင္ကႏွယ္ ျပန္လည္ကခုန္လႈပ္ရွားလို႔ လာခဲ့ပါျပီ။
ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ ေက်ာင္းတြင္း ပန္းခ်ီျပိဳင္ပြဲမွာ ဆရာျဖစ္သူကိုေတာင္ ေက်ာ္ျဖတ္ျပီး
အီရွန္က တစ္ဦးတည္းေသာအႏိုင္ရရွိသူျဖစ္သြားခဲ့ ပါတယ္။ အီရွန္က သူပထမဆံုးေအာင္ျမင္မႈရခဲ့ရာ
ကန္နံေဘးကိုပဲ အေျချပဳလို႔ သူ႔စိတ္ကူးထဲက ရုပ္ပံုေလး ေတြနဲ႔ အသက္သြင္း လွပေျပာင္ေျမာက္တဲ့
ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ကို ေရးဆြဲခဲ့တာပါ။
နီကမ္
ေရးဆြဲတဲ့ပံုကေတာ့ အားအင္ရွိတဲ့မ်က္ဝန္းေတာက္ေတာက္ေတြနဲ႔႔ လွပတဲ့အနာဂတ္ကို ယခုပင္ထုဆစ္ေတာ့မဟန္
အားပါးတရရယ္ေမာေနတဲ့ အီရွန္ ရဲ႕ မ်က္ႏွာပံုေလးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
အဆံုးသတ္မွာေတာ့ အီရွန္ဟာ ထူးခၽြန္ထက္ျမက္တဲ့
ကေလးငယ္တစ္ေယာက္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲ သြားခဲ့ပါေတာ့တယ္။
Taare Zamee Par ဟာ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္က ထုတ္လုပ္ခဲ့တာျဖစ္ျပီး
အိႏၵိယႏိုင္ငံရဲ႕ ပညာတတ္မိသားစု ေတြ ကို dyslexia အေၾကာင္းနဲ႔ အျခားေသာဆက္ႏြယ္ေနတဲ့
အေျခအေနေတြကို သိရွိေစရန္ရည္ရြယ္ခဲ့ပါ တယ္။ အျမင့္ဆံုးကိုမွလိုခ်င္တတ္တဲ့ မိဘေတြရဲ႕
လြဲမွားတဲ့အတၱ၊ ေကာင္းေစခ်င္တဲ့ ေမတၱာ၊ ထိပ္ဆံုးဆို တာေတြ ေနာက္,လိုက္ရင္း အျပိဳင္အဆိုင္ျဖစ္လာတာေတြကို
ညႊန္ျပေပးခဲ့ပါတယ္။
Aamir Khan က ထုတ္လုပ္သူ၊ ဒါရိုက္တာအျဖစ္သာမက
နီကမ္ အျဖစ္ပါသရုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။ Taare Zamee Parဟာ ရုပ္ရွင္ဆုေပါင္း မ်ားစြာကိုဆြတ္ခူးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။
Film Best Award 2008, National Film Award for Best Film on Family Welfare 2008,
Academy Awards Best Foreign Film 2009 စတဲ့ရုပ္ရွင္ဆုေတြမွာ Best Film, Best
Director, Beat Supporting Actor, Beat Story, Best Child Artist(Actor), Best
Music, Best Dialogue စတဲ့ ဆုေတြဆြတ္ခူးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။
Wikipedia မွာေတာ့ မီဒီယာေလာကမွာ Slumdog
Millionaire အမည္ရတဲ့ျဗိတိသွ်ရုပ္ရွင္နဲ႔ Taare Zamee Par ဟာ ျပိဳင္ဖက္ကင္းေအာင္ေကာင္းမြန္ေက်ာ္ၾကားလွတယ္လို႔ဆိုပါတယ္။
Taare Zamee Par ရဲ႕ အဂၤလိပ္ေခါင္းစဥ္က ‘Like Stars on Earth’ ပါ။ ကမၻာေပၚကထင္ရွားေက်ာ္ၾကားတဲ့
ၾကယ္ပြင့္ေတြလို ပဲ မီးေမာင္းထိုးျပတဲ့သေဘာပါ။
လူ႕ဘဝမွာ ေအာင္ျမင္မႈဟာ စိတ္ႏွလံုးသားရဲ႕လိုအင္ကိုေတာက္ပေအာင္ မြမ္းမံႏိုင္ျခင္းဆိုတာ သိျမင္ဖို႔ Taare Zamee Par က ေကာင္းစြာတင္ျပႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာနဲ႔ ျမင္ေအာင္ၾကည့္တတ္ရင္ ေကာင္းေသာအရာေတြပဲ ျမင္ႏိုင္တယ္ဆိုတာလည္း ျပသခဲ့ပါတယ္။ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ခ်ဳိ႕ယြင္းခ်က္ေတြ လူတိုင္း လူတိုင္း မွာ ရွိေနျပီး အထူးထူးအျခားျခားေသာ
ထူးခၽြန္မႈပါရမီေတြလည္း ကိုယ္စီမွာ ရွိေနၾကတယ္လို႔ သိမ္ေမြ႔စြာျပသ ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေတြကို
သိျမင္ႏိုင္ဖို႔ ေတာ့ စာနာနားလည္ တဲ့ႏွလံုးသားေတာ့ လိုပါလိမ့္မယ္..။ ။
ေရႊအိမ္စည္ေမ
14.10.2014
AM;3:43
Yangon Time.
San San Htun နဲ႔ Adora တို႔ေခၚထားတဲ့ BPP Challengeအတြက္ပါ..။ ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းျပီးပဲ ေရးခြင့္ျပဳေပးပါ..။ :))
သူႀကီးက စန္းထြန္းစိန္ေခၚထားတာ အခုုမွ ျမင္ကာစရွိေသး။ ေရႊအိမ္စည္တုုိ႔က တုုန္႔ျပန္ၿပီးၿပီ။ အဲေလာက္ ေတာ္တာ။
ReplyDeleteအဲဒီကေလး သူႀကီးနဲ႔တူတယ္ ပန္းခ်ီမဆြဲတတ္တာေလး တစ္ခုုက လြဲရင္ေပါ့။ း)
သဘာ၀က်က် ဇာတ္လမ္းေလးစိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတယ္ သူသူေရ...
ReplyDeleteႏုနယ္ႏွလံုးသားပိုင္ဆိုင္တဲ့ ကေလးငယ္တိုင္းရဲ႕ အားနည္းခ်က္ အားသာခ်က္ သူတို႔ေလးေတြရဲ႕ ခံစားခ်က္ကို မိဘ ဆရာတို႔ နားလည္သေဘာေပါက္ေအာင္ ႀကိဳးစားသင့္တယ္။ စိန္ေခၚပို႔စ္ေလးအတြက္ အားႀကိဳးမာန္တက္ ဖတ္သြားၿပီေနာ္။
တကယ္ေကာင္းတဲ႔ ဇတ္ကားေလးပါ။ သူ(Aamir khan) ပါတဲ႔ 3 idots (စာလံုးေပါငး္မွားႏို္င္) ကားကလဲ အရမ္းေကာင္းပါတယ္။
ReplyDeleteညီမသူသူ အေရးေကာင္းတာနဲ႕ . အဲဒီ ဇာတ္ကားေလး ၾကည့္အုန္းမွာပါ။ :) :)
ReplyDeleteေရႊအိမ္စည္ေလးေရ-------အဲဒီကားကုိမၾကည္႔ဖူးေသးဘူး စာဖတ္ျပီးေတာ႔ပုိျပီးစိတ္၀င္စားရျပီ အားတဲ႔အခ်ိန္ေလးၾကည္႔အုန္းမွ
ReplyDeleteသူသူေၾကာ္ျငာအားေကာင္းတာၾကည္႔ဦးမွပါေလ
ReplyDeleteဇာတ္ကားေကာင္းေလးအေၾကာင္း ေ၀မွ်ေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါ သူသူ။ အာရ္မားပါတဲ့ 3 idiots ကားလည္း အရမ္းေကာင္းတယ္။ ခုကားကုိေတာ့ နာမည္ႀကီးကားတစ္ကားအျဖစ္ သိထားေပမယ့္ မၾကည့္ျဖစ္ေသးဘူး။ ၿဗိတိသွ်ဒါ႐ုိက္တာဒန္နီဘြိဳင္းလ္႐ုိက္ကူးတဲ့ အိႏၵိယေနာက္ခံ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား slumdog millionaire လည္း အရမ္းေကာင္းတယ္ သူသူရဲ႕။ ေနာက္ႀကဳံရင္ ၾကည့္ျဖစ္ေအာင္ၾကည့္ပါလုိ႔ မဇြန္ တုိက္တြန္းခ်င္တယ္.။ း)
ReplyDeleteအေရးအသားေကာင္းလို႔ၾကည့္ေနရသလိုခံစားရတယ္ စိတ္ဓာတ္က်ေနတဲ့အခ်ိန္မွာဖတ္လိုက္ရလို႔ စိတ္အားလဲတတ္မိပါရဲ႕ ဇာတ္လမ္းေကာင္းေလးအတြက္ေက်းဇူးပါေနာ္
ReplyDeleteကြ်န္ေတာ့္တူေလးတစ္ေယာက္ကလည္းအဲ့လိုပဲ
ReplyDeleteစာမွာေတာ့သူမ်ားေတြလိုက်က္မွတ္နိုင္စြမ္းေတာ့မရိွဘူး
ဒါေပမယ့္
တီထြင္တတ္တဲ့အနုပညာအျမင္ေတာ့ရိွတယ္
ပံုေတြဆြဲရင္ 3Dမက်တက်ပဲ ခက္တာကဒို႔နယ္ဘက္မွာ သူ႔အနုပညာအစြမ္းကိုျမွင့္တင္ေပးနိုင္မယ့္ သင္တန္း ေတြ မရိွတာပဲ