Monday, May 7, 2012

Until the Last Moment


တကယ္ကေတာ့ အကင္းမေသေသးတဲ့ ဒဏ္ရာအတြက္ သူ႔တို႔စာမ်က္ႏွာေတြ အထပ္ထပ္ကလစ္ေနခဲ့တာပါ....
အစပိုင္းမွာ ကၽြန္မ ႏႈတ္ခမ္းေတြ ခပ္လြန္႔လြန္႔ ျဖစ္ေနတယ္။
ျပံဳးမဲ့မဲ့လား...မာနတရားလား....။
ေနာက္ေတာ့ စာတစ္ခ်ိဳ႔ေတြ ဖတ္ေနရင္း ဖတ္ေနရင္း ကၽြန္မ ႏႈတ္ခမ္းေတြ ေျပလ်ာ့စျပဳလာတယ္..
"Until the Last Moment" တဲ့

မရည္ရြယ္ဘဲ နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့တယ္...။

အနိမ့္အျမင့္ အတက္အက် ကြန္နက္ရွင္နဲ႔ပဲ တျငိမ့္ျငိမ့္ေတးသြားတစ္ခုမွာ ကၽြန္မ လြင့္ေျမာသြားပါတယ.္.
ဂီတဟာ အရာရာကို ႏူးညံ့ေအာင္ ဖန္တီးေပးတတ္သလား။
ဂီတဟာ တခ်ိဳ႔နာက်င္မႈေတြကို ေလ်ာ့ပါးသြားေအာင္ စြမ္းေဆာင္ေစတတ္သလား။
အတိတ္က ကၽြန္မ ရဲ႕ ပူျပင္းေလာင္ျမိဳက္မႈေတြကို ျမင္စျပဳလာပါျပီ။
မတူညီခဲ့ပါဘူး...သူ ေျပာသြားခဲ့သလို~~ ကၽြန္မ သူ႔ကိုျမင္ႏိုင္ေအာင္ ၾကည့္ရင္း၊ မျမင္မိခဲ့သလို
ကၽြန္မ ဘာေတြျဖစ္ပ်က္ခဲ့သလဲ သူလည္း မျမင္ႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။
ဒါဟာ ထပ္တူမက်မႈဘဲ ျဖစ္ခဲ့တယ္...ဘာမွ မတတ္ႏိုင္ခဲ့ဘူး။
တိုးညင္းတဲ့ ဂီတသံေတြၾကားမွာ နူးညံ့ေပ်ာ့ေပ်ာင္းလြန္းတဲ့ သ႑န္ေလးတစ္ခုကို ကၽြန္မ ပံုေဖာ္မိစျပဳလာ တယ္...။
ခ်စ္ခင္ၾကတဲ့ အပိုင္းအစေလးေတြ တဖြဲဖြဲ အဲ့ သ႑န္ေလးအနား စုစုေ၀းေ၀းရွိေနၾကတာ ကၽြန္မ ေရစီးသံေတြၾကားမွာ ျမင္စျပဳလာတယ္...။
ကၽြန္မ ရဲ႕ သူေကာ~~~~ သူ လိုခ်င္ခဲ့တဲ့ ျငိမ္းေအးမႈေလးေတြ ရွာေဖြေတြ႔ရွိခဲ့ျပီထင္ပါတယ္။။
ကၽြန္မ ေက်နပ္ပါတယ္.....။

အဆက္မျပတ္ သာသာယာယာစီးဆင္းေနတဲ့ ေရတံခြန္သံကို နားေထာင္ရင္း ကၽြန္မ မ်က္၀န္းက မ်က္ရည္ေတြ ေ၀့သီလာတယ္။

ကၽြန္မ မေပးႏိုင္ခဲ့တဲ့..ကၽြန္မ မစြမ္းေဆာင္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ ေအးခ်မ္းမႈကို သူ ရရွိသြားခဲ့ျပီ။
WHY? ဆိုတဲ့ ေမးခြန္းကို အၾကိမ္မ်ားစြာ ကၽြန္မ ေမးခဲ့ဖူးပါတယ္။
သူ မေျဖခဲ့ဘူး.....ေနာက္ဆံုး အၾကိမ္ေတြထိ သူ မေျဖသြားခဲ့ဘူး။
အဲ့ ေမးခြန္းေတြၾကားမွာ “ဘာေၾကာင့္ ငါ့ကို...” ဆိုတဲ့ နာက်င္မႈေတြ၊ “ဘာေၾကာင့္ သူ ရက္စက္...” ဆိုတဲ့ နင့္သီးေၾကကြဲမႈေတြ နဲ႔ နပန္းလံုးခဲ့ရတဲ့ ကၽြန္မ မခံႏိုင္ေတာ့တဲ့ ဒဏ္ရာေတြအၾကားမွာ ေမးခြန္းေတြ ရပ္တန္႔ တစ္ေနရာမွာ ျငိမ္ျငိမ္သက္သက္ေျခစံုရပ္ ခဲ့ပါတယ္။

သိပ္ကို အရွိန္ျပင္းလြန္းတဲ့ ရထားတစ္စီးက ရုတ္တရက္ ရပ္တန္႔လိုက္တဲ့ အခါ ေဘးပတ္၀န္းက်င္က   ေလေတြက ကၽြန္မ က ဘက္စံုရိုက္ခတ္ပါတယ္။

ေျခစံုရပ္ျပီးပဲ မ်က္လံုးမွိတ္ ေတာင့္ခံခဲ့တယ္...။

အဲ ဒါ ေတြ ေက်ာ္ လြန္ ျပီး ေနာက္ ရက္ ေတြ မွာ

ေျခစံုရပ္ေနတဲ့ ကၽြန္မ ကို ကၽြန္မ တစ္ေယာက္က တစစျမင္စျပဳလာပါတယ္။

အခုေတာ့ WHY ေတြရဲ႔ အေျဖကို ကၽြန္မ ျမင္စျပဳလာပါျပီ။
ကၽြန္မ သြားရမယ့္ လမ္းကို လည္း ကၽြန္မ သိခဲ့ျပီ။
သူေကာ....သူမ ကိုေကာ ကၽြန္မ ခပ္ေ၀းေ၀းက ျပံဳးျပႏိုင္ပါျပီ။
တစ္ခ်ိန္က သူ႔တေယာသံေလးေၾကာင့္ ကၽြန္မ ညြတ္ႏူးခဲ့ရဖူးတယ္..။
အခု သာယာ ေပ်ာ့ေျပာင္းလြန္းတဲ့ သံစဥ္တစ္ခုမွာ သူ ျငိမ္းေအးခ်မ္းေျမ့ႏိုင္ပါေစ။
ကၽြန္မ ထြက္ခြာလာခဲ့တယ္..။
တလွမ္းျခင္း......တစ္လွမ္းျခင္း........။

တိုးသဲ့လြန္းတဲ့ ေရစီးသံေလးတစ္ခုက ကၽြန္မ ထိုင္ခဲ့တဲ့ ေနရာမွာ တေျဖးေျဖးေ၀းကြာ က်န္ရစ္ခဲ့ပါတယ္.....
...................................
........................
......................။ ။


11.3.2012
PM:7း54




http://www.youtube.com/watch?v=wsIMwdScmGM

နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့ေသာ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္အတြက္ ဖတ္ခဲ့ျဖစ္ေသာ စာမ်ားအတြက္...
ကာယကံရွင္မ်ားကို ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

ေရႊအိမ္စည္

1 comment:

  1. WHY ေတြရဲ႔ အေျဖကို သိႏိုင္ပါေစ။

    ReplyDelete