Monday, May 7, 2012

၀ွက္ဖဲမ်ား




ကိုယ္ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရဆံုးသူ၏ ၀ွက္ဖဲတစ္ခ်ပ္ကို ေတြ႔လိုက္ရရင္ သင္ ဘယ္လိုျဖစ္သြားမည္လဲ??
ကၽြန္မကေတာ့ တိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္သြားသည္။
ထို႔ေနာက္ တေျဖးေျဖးဆို႔နင့္လာသည္။
ထို႔ေနာက္ အသာအယာျပံဳးမိပါသည္။

* * * *

လူတိုင္း လူတိုင္းမွာ ၀ွက္ဖဲေတြ ရွိေနႏိုင္သည္လား။
ကၽြန္မတြင္ မရွိခဲ့ေသာ အရာအတြက္ စဥ္းစားရသည္မွာ ဇေ၀ဇ၀ါပင္။ ကၽြန္မဘ၀၊ ကၽြန္မစိတ္၊ ကၽြန္မ ခံစားမႈအလံုးစံုတို႔၌ မည္သည့္တံခါးမွ ပိတ္ကြယ္မထားမိခဲ့ပါ။ ထိုအရာသည္ ျဖစ္သင့္ပါေတာ့မလား။
အလံုးစံုပြင့္လင္းျခင္းသည္ မွန္ကန္ပါသည္လား။ အလံုးစံုဖြင့္ဟခဲ့ျခင္းသည္ မွန္ကန္ပါ၏လား။



ကၽြန္မတို႔ Websiet ေတြ တည္ေဆာက္သည့္အခါ အေရာင္ေတြေရာစပ္ရပါသည္။ သူ႔ေနရာႏွင့္သူ၊ သူ႔အကန္႔ႏွင့္သူ။ ခါတရံေဖာက္ထြင္းျမင္လိုသည့္ေနရာရွိခဲ့လွ်င္ Coding ေရးသည့္အခါ၌ Transparent ကိုအသံုးျပဳရပါသည္။ သင္တန္းခန္းမတြင္းမွာေတာ့ `အၾကည္ေဖာက္ၾကရေအာင္´ ဟူေသာဆရာ့စကားကို မၾကာခဏဆိုသလို ၾကားခဲ့ရဖူးပါသည္။ ကၽြန္မ ဘ၀သည္ အၾကည္ေဖာက္လား....ကၽြန္မ အၾကည္ေဖာက္ ခဲ့တာလား။ ျဖစ္ေတာ့မျဖစ္ႏိုင္လွပါ။ ကၽြန္မ ဗီဇကပါလာခဲ့ျပီးေသာ Transparent ကိုဖံုးလႊမ္းဖို႔ Image တစ္ခု မၾကိဳးစားႏိုင္ခဲ့တာသာျဖစ္သည္။

ကၽြန္မကို ခင္မင္သူေတြ၊ ကၽြန္မကို မခင္မင္သူေတြ၊ ကၽြန္မကိုခ်စ္ခင္သူေတြ၊ ကၽြန္မကို မခ်စ္ခင္သူေတြ၊ ကၽြန္မႏွင့္ရင္းႏွီးသူေတြ၊ ကၽြန္မႏွင့္မရင္းႏွီးသူေတြသည္ ေတြ႔ဆံုၾကံဳၾကိဳက္ျပီးသြားတိုင္း ကၽြန္မအတြက္ မွတ္ခ်က္တစ္ခုေတာ့ လြယ္လင့္တကူ ခ်သြားႏိုင္သည္ခ်ည္းသာျဖစ္သည္။ `ခံစားခ်က္မ်ားတယ္´ `ကေလးဆန္တယ္´ `ပြင့္လင္းတယ္´ `စကားနည္းတယ္´ စသျဖင့္.........။

သူတို႔တေတြသည္ ကၽြန္မ၏ တံခါးပိတ္မထားေသာ အဇၥ်တၱကိုသက္ေတာင့္သက္သာ ဖတ္ၾကားႏိုင္ခဲ့ၾက သည္။

ထို႔အတြက္ ကၽြန္မ အထူးတလည္၀မ္းနည္းမေနခဲ့ပါ။ စိတ္အေႏွာက္အယွက္လည္းျဖစ္မေနခဲ့ပါ။ ကၽြန္မတြင္ လွ်ိဳ႔၀ွက္ထားအပ္သည့္ ကိစၥမရွိခဲ့သလို၊ လွ်ိဳ႔၀ွက္ထားရမည့္ျဖစ္ရပ္လည္း ရွိမေနခဲ့ပါ။ ကၽြန္မ ရုန္းကန္ ခဲ့ဖူးသည္။ ကၽြန္မ ရုန္းကန္ေနဆဲျဖစ္သည္။ မျဖစ္ေျမာက္ေတာ့ေသာ ရည္မွန္းခ်က္တစ္ခု ထားခဲ့ဖူးသည္။ `ညီမေလး´ ေခၚသံတစ္ခုအေပၚ ခ်စ္ခင္ခဲ့ဖူးသည္။ `မ´ ဟုေခၚတတ္ေသာ အခ်ိန္ကာလတစ္ခုတြင္ အျပီး တိုင္ခြဲခြာရမည့္ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ကို ပိုင္ဆိုင္ထားသည္။ လခေပးရန္ ကတ္သတ္တတ္သည့္ အဖြဲ႔ အစည္းတစ္ခုတြင္ အလုပ္လုပ္ေနသည္။ ကၽြန္မ ဘာကိုဖံုးကြယ္ရ မည္လဲ။ ေတြးၾကည့္ရန္ပင္ ေမာလွ သည္။ ကၽြန္မ အတြက္ေတာ့ ဒါဟာမလိုအပ္လွပါ။

လူေတြမွာ ၀ွက္ဖဲေတြ ဘာေၾကာင့္ရွိေနရတာလဲ။ ဂုဏ္သိကၡာေၾကာင့္လား။ အေပၚယံအျမင္ ရိုးသားျဖဴစင္     ျပခ်င္လို႔လား။ ကၽြန္မ မေတြးတတ္ပါ။ ရိုးသားျဖဴစင္ျခင္းဟူသည္ကို ဘာႏွင့္တိုင္းတာသည္လဲ။ ဖံုးကြယ္ ထားေသာ ၀ွက္ဖဲအေပၚမွ စကားလံုး ခ်ိဳခ်ိဳေလးမ်ားျဖစ္လွ်င္ေတာ့ ဒါကိုလက္မခံခ်င္လွပါ။ လူတစ္ဦး တစ္ေယာက္၏ ယံုၾကည္မႈကို နွစ္ႏွင့္ခ်ီ၍ တတိတိ၀ါးျမိဳခဲ့ျပီးမွ သိမ္းဆည္းခဲ့ေသာ ၀ွက္ဖဲျဖစ္ရင္ေတာ့ ပိုဆိုး ပါမည္။ အေၾကာင္း တစ္စံုတစ္ရာေၾကာင့္ ထို၀ွက္ဖဲတစြန္းတစေပၚလာခဲ့လွ်င္ သိပ္ကို ခ်ိဳသာယဥ္ေက်း သည့္ ဆင္ေျခမ်ား     လည္း ေပၚထြက္ေကာင္း ေပၚထြက္လာႏိုင္မည္။ ဒါက သိပ္ စိတ္၀င္စားစရာ မေကာင္းေတာ့   ညသည့္ ခပ္ညံ့ညံ့ျပဇာတ္တစ္ပုဒ္အျဖစ္သို႔လည္း  ေရာက္ရွိေကာင္း ေရာက္ရွိ သြားႏိုင္   ပါသည္။

ခံစားခ်က္မ်ား ျပည့္လွ်ံလာသည့္အခါတိုင္း ကၽြန္မ ဆြံ႕အတတ္ပါသည္။ မေမွ်ာ္လင့္ေသာခ်စ္ျခင္းတစ္ခုကို ရရွိခ်ိန္၌ ကၽြန္မ ဆြံ႕အသည္။ ကၽြန္မ လက္ကိုတင္းတင္းဆုပ္ျပီး   `ခြဲခြာဖို႔အသင့္ျပင္ထား´ ဟူေသာ စကား   ၾကားရခ်ိန္၌ ကၽြန္မဆြံ႕အသည္။ ျမိဳသိပ္ျခင္းနွင့္၀ွက္ဖဲ တူညီပါသည္လား။ ဖံုးကြယ္ထားအပ္ျခင္း တူေပ မယ့္ ၀ွက္ဖဲဟူသည့္ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ အေရာင္ေတြ ရွိေနႏိုင္ပါသည္။ ျမိဳသိပ္ျခင္းသည္  အမည္း    ေရာင္ျဖစ္သည္ ဆိုပါစို႔။

၀ွက္ဖဲသည္ ရည္ရြယ္ခ်က္ေပါင္းစံုသည့္ ကာလာေရာင္စံု ျဖစ္ကိုျဖစ္ေနႏိုင္ပါသည္။ ၀ွက္ဖဲဟူသည္    ဘာအတြက္ေၾကာင့္ပါလဲ...။ရွိေနဖို႔ လိုအပ္သည္လား။

* * * *

သင္ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရေသာ သူ၏ ၀ွက္ဖဲတစ္ခ်ပ္ကို မေမွ်ာ္လင့္သည ့္အခ်ိန္တြင္ ျမင္ေတြ႔လိုက္ရခ်ိန္တြက္ မည္သို႔ျဖစ္မည္နည္း။
ကၽြန္မကေတာ့ တိတ္ဆိတ္ ျငိမ္သက္သြားသည္။
ထို႔ေနာက္ တနင့္နင့္နာက်င္လာသည္။
ထို႔ေနာက္ အသာအယာျပံဳးမိပါသည္။

ေရႊအိမ္စည္

18.11.2011
AM:1:13

4 comments:

  1. ဒါေၾကာင့္ထင္တယ္.... အခုထိအပ်ိဳၾကီးျဖစ္ေနတာ...

    ReplyDelete
  2. တစ္ခုေလာက္ မရွင္းလို႔ ေမးၾကည့္ခ်င္ပါတယ္။
    >>
    အခ်ိန္ကာလတစ္ခုတြင္ အျပီးတိုင္ခြဲခြာရမည့္ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ကို ပိုင္ဆိုင္ထားသည္။ >> အဲ့ဒီ မွာ ---- ေမးခ်င္တာပါ။

    တစ္ခ်ိန္မွာ အျပီးတိုင္ မခြဲခြာသြားပါဘူး ဆိုတဲ့ ခ်စ္သူမ်ိဳးေကာ ရွိတတ္ၾကပါသလား။

    ...............
    ဝွက္ဖဲ ၊ ေဖာ္ဖဲ ဆိုတာေတြေတာ့ မေျပာတတ္ဘူး။ ဖံုးတဲ့သူ ၊ ေဖာ္တဲ့သူ၊ မသိတဲ့သူ၊ သိတဲ့သူ၊ တစ္စံုတစ္ခုကို ေမ်ွာ္လင့္တဲ့သူ၊ ဘာမွ မေမ်ွာ္လင့္တဲ့သူ .... ခံစားခ်က္ခ်င္း တူတဲ့သူ၊ မတူတဲ့သူ။ စသျဖင့္ ဘယ္လိုပဲ ကြဲျပားပါေစ.....

    အတြင္းထဲ>> အတြင္းထဲ >> ဟိုးအတြင္းထဲ မွာေတာ့ ...
    ဘာမွမဟုတ္တဲ့ သူေတြခ်ည္းပါ။
    .........................

    Don't be as in bargain. Feel free and love. That's blissful, my dear.

    ReplyDelete
  3. ·
    ၀ွက္ဖဲ နဲ.ဆို မကစားေတာ့ဘူး ထြက္ရယ္ ဟြန္းးးးးးးးး

    ReplyDelete
  4. ၀ွက္ဖျတစ္ခုရွိေနတာ သိသိနျ့..ဒီအတိုင္းပျၾကည့္ေနချ့ဖူးတယ္...တကယ္ေတာ့ တစ္ခုေတာင္က ခ်င္မွ ကမွာပါေလ

    ReplyDelete