Monday, June 10, 2013

ရွတတမိေတာ


             မိေတာႏွင့္ စတင္သိကၽြမ္းရသည္မွာဆန္ပိုးမ်ားျဖစ္သည္။ ယခင္က မေလး (အိမ့္ခ်မ္းေျမ့) မိေတာ ဇာတ္ လမ္းမ်ားစြာ ကို ေရးခဲ့သည္ ဟုဆိုသည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မ မဖတ္ဖူးခဲ့။ အင္တာနက္ဘေလာ့ဂ္ စာမ်က္ႏွာ ကို ေနာက္က်မွ ေရာက္ရွိလာျခင္းေၾကာင့္ ယခင္ေရးႏွင့္ၾကျပီးေသာ ဘေလာ့ဂ္စာမ်ားကို မဖတ္ရႈဖူးခဲ့ေပ။ အခ်ိန္ရွားပါးမႈႏွင့္ မ်က္လံုးျပႆနာေၾကာင့္ စာစံုဖတ္ရႈႏိုင္ဖို႔၊ ရွာေဖြဖို႔ခဲယဥ္းေနခဲ့သည္။ 'မိေတာႏွင့္ ဆန္ပိုးမ်ား' ကိုဖတ္ရႈမိခ်ိန္တြင္ သေဘာတက်ႏွင့္ အစမွ အဆံုးတိုင္ ေပါ့ပါးရႊင္သာစြာ ဖတ္ရႈျဖစ္သြား သည္။ ဆန္ပိုးမ်ားကို ေတြ႔ရွိကာရွင္းလင္းျဖစ္ရာမွ ၎ဆန္ပိုးေလးမ်ားအေၾကာင္း စပ္စပ္စုစု ရွာေဖြေလ့လာ သည့္ အေၾကာင္းမွ်သာ ျဖစ္ေသာ္လည္း ေရးသားပံုသြက္လက္ အရႊင္ဓာတ္ပါကာ ေခတ္ကိုပါ မထိတထိ သေရာ္စာေလးမ်ားျဖင့္ ရိပ္ဖမ္း သံဖမ္းထည့္ေရးသြားသည္။

          မိေတာခမ်ာ သူ႔ဆန္ပိုးမ်ားအေၾကာင္း ေျပာျပရန္ ကိုရင္သာေအးကိုလိုက္ရွာေနခ်ိန္တြင္ ေတြ႔ျမင္ လိုက္ရေသာအျဖစ္ သနစ္ကိုေရးျပသြားသည္မွာ တစ္ပိုဒ္ထဲႏွင့္ မ်က္ေမွာက္ေခတ္ကို သိမ္းၾကံဳးသေရာ္ သြားႏိုင္သည္။

'အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာ မ်ားေပၚတြင္ ျမန္မာျပည္အေရးမ်ားဖတ္ျပီး မ်က္ႏွာတည္တည္ၾကီးျဖစ္ေနေသာ ကိုရင္သာေအး ကိုလွမ္းျမင္ လိုက္သည္။ သူ႔မ်က္ႏွာရိပ္ မ်က္ႏွာကဲကိုၾကည့္ျခင္းျဖင့္   ျမန္မာျပည္ တစ္ေန ရာရာမွာ ျမစ္ေရလွ်ံျပန္ျပီလား၊ မီးပ်က္ ျပန္ျပီလား၊ မီးေလာင္ျပန္ျပီလား၊ လက္ကိုင္ဖုန္းေတြ ေစ်းတက္ျပန္ျပီ လား၊ ဆည္ေတြေဆာက္ၾကျပန္ျပီ လား၊ ေတာင္ေတြ ျဖိဳျပန္ျပီလား၊ ဘယ္သူက ဘယ္သူ႔ ကိုနမ္းျပန္ျပီလဲ… တစ္ခုခုေတာ့ ျဖစ္ေနျပန္ျပီကို ရိပ္မိလိုက္ရျပန္သည္။ဒါေၾကာင့္ ဘာမွ မေျပာ၀ံ့ေတာ့ဘဲ အိမ္ေပၚသို႔ အသာေလးတက္လာေလသည္။' 


          မိေတာေရးသားပံုမွာ အရႊန္းေဖာက္ေနျခင္းမဟုတ္ေသာ္လည္း သူမ၏ျပဳမူလႈပ္ရွားပံုကေလးမ်ား၊ စကားမ်ား၊ ပတ္၀န္း က်င္မွ လူမ်ားႏွင့္ ကူးလူးဆက္ႏြယ္ေသာ အျဖစ္သနစ္မ်ားက ျပံဳးစရာ၊ ရယ္ေမာစရာ   ျဖစ္ေနသည္။ တစ္နည္း လူ႔စရိုက္၊ လူ႔ သဘာ၀ကို အေသာ့ေလး ေဖာ္ေဆာင္ေနသည့္ႏွယ္။ 'ဆန္ပိုးမ်ား' ကို ဖတ္ျပီးျပီးခ်င္း မိေတာ၏ပံုရိပ္ကို အေသအခ်ာျမင္ ေယာင္လာမိသည္။ အလားတူ မိေတာ စာစုမ်ားရွိ   ေနေသးေၾကာင္း သိရွိရခ်ိန္တြင္ တစ္ပုဒ္အေၾကာင္းအရာတစ္မ်ိဳးစီႏွင့္ လူေနမႈ၀န္းက်င္၏ ကေမာက္ ကမ၊ ေခတ္၏ ယိုင္နဲ႔မႈတို႔ကို ေဖာ္ျပသြားလိမ့္မည္ဟု ခန္႔မွန္းသိရွိခဲ့သည္။

           မိေတာစာစုမ်ား စုစည္းထုတ္ေ၀မည္ၾကားရေသာအခါ ၀မ္းသာမိသည္။ မိမိ မဖတ္ရေသးေသာ မိေတာစာစုမ်ားကို တစ္စု တစည္းတည္း ဖတ္ရေတာ့မည္။ သို႔ေသာ္ ေတာ္ေတာ္နွင့္ မိေတာက စာအုပ္ အျဖစ္ေရာက္ရွိမလာ။ စာေရးသူက ေ၀းလံ လွေသာ ကေနဒါႏိုင္ငံတြင္ အေျခခ်ေနထိုင္ျခင္းေၾကာင့္ စာအုပ္ တစ္အုပ္အျဖစ္ပံုေဖာ္ရန္ လြယ္ကူေခ်ာေမြ႕မႈရွိမည္ေတာ့ မဟုတ္။ ထိုသို႔ျဖင့္ ေမလလယ္ခန္႔တြင္ 'မိေတာ ရဲ႕ရွတတေန႔စြဲမ်ား' အျဖစ္စာအုပ္ထြက္ရွိလာေလသည္။

          ဦးစြာ စာအုပ္အျပင္အဆင္ကို ႏွစ္သက္သေဘာက်စြာ သတိျပဳမိခဲ့သည္။ နံ႔သာေရာင္ေဖ်ာ့   ေဖ်ာ့ေနာက္ခံတြင္ ေရွ႔မ်က္ႏွာဖံုး ရွိ ကြန္ျပဴတာတစ္လံုးႏွင့္ အလုပ္္ရႈပ္ေနေသာ ဆံရစ္၀ိုင္းေလးႏွင့္မိေတာ သရုပ္ေဖာ္ပံုက ျပံဳးမိေစသည္။ မိေတာ ဘာေတြမ်ား အလုပ္ရႈပ္၊ ဘယ္လိုအရာေတြ ၾကံဳေတြ႕ျပံဳးမိေစဦး မည္လဲ..။

          ေနာက္ေက်ာဖံုးတြင္
                   'ျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထရွိတဲ့
                   အဆီအေငၚမတည့္မႈမ်ား
                   ကေပါက္တိကေပါက္ခ်ာမ်ားအတြက္      
                   အျမဲရွိေနမယ့္ မိေတာရယ္ပါ'
          ဟု မိေတာကို တိုေတာင္းစြာ ဖြင့္ဆိုထားသည္။ ဖလင္ျပားအတြန္႔အလိပ္မ်ားထက္မွ မိေတာ ဇာတ္၀င္ခန္းမ်ားက စိတ္ ၀င္စားမႈကို အရွိန္ျမင့္ေစသည္။ ေလာကသဘာ၀အတြင္းမွ မသိလိုက္၊ မသိဘာ သာ သတိမထားမိၾကေသာ အဆီအေငၚ မတည့္မႈမ်ား၊ အံ၀င္ခြင္က်မျဖစ္မႈမ်ား, မ်ားစြာ ရွိေနပါသည္။ ဒါေတြကို သတိျပဳမိေသာ စာေရးဆရာမကေတာ့ 'မိေတာ' ကိုျဖစ္တည္ေစခဲ့ျပီ။ ဆံရစ္၀ိုင္းေလးႏွင့္ မိေတာ မည္သို႔ေသာ အျဖစ္အပ်က္ေတြၾကားမွာ ျမင္ေတြ႔ရမည္လဲ…။


*******


          မိေတာကို 'မိေတာႏွင့္ ႏြယ္ရီ၊ သဲတျဖစ္လဲ မိေတာ၊ မိေတာႏွင့္ ကေနဒီယန္ ကန္စြန္းရြက္၊ မိေတာ ရဲ႕ နံနက္ခင္း၊ မိေတာႏွင့္ ပုရြတ္ဆိတ္သိုင္းေလေပြရိုင္း၊ မိေတာႏွင့္ အညိဳရိပ္ (၅၀)၊ မိေတာႏွင့္ ၀ါးမီးတိုင္ မ်ား၊ မိေတာႏွင့္ အျမႊာတံတားၾကီး၊ မိေတာႏွင့္ဘဲဆီ၊ မိေတာႏွင့္ ဆန္ပိုးမ်ား၊ မိေတာႏွင့္ ငါးပုပ္ေျခာက္၊ မိေတာႏွင့္ ေႏြရက္မ်ား၊ မိေတာႏွင့္ ႏွင္းမုန္တိုင္းတစ္ေန႔၊ မိေတာႏွင့္ ရန္ကုန္' စသျဖင့္ေခါင္းစဥ္ (၁၄) ခုနွင့္ျမင္ေတြ႔ရပါသည္။ ကေနဒါႏိုင္ငံတြင္ အေျချပဳေနေသာ ဇာတ္ေကာင္မိေတာ၏ ျမန္မာဆန္ေသာ အေတြးအျမင္၊ အေငြ႔အသက္ကို ရရွိခံစားမိသည္။ ဇာတ္လမ္းတစ္ခုစီ၏ ပီျပင္က်န ေသာ သရုပ္ေဖာ္ပံု မ်ားက မိေတာသရုပ္ ကို ပိုမိုပီျပင္ေစပါသည္။ မွတ္မွတ္ရရျဖစ္မိေစေသာ၊ စြဲထင္ေနသည့္ မိေတာ၏ ပံုရိပ္ အခ်ိဳ႔တစ္၀က္ကို ေဖာ္ျပလိုက္ေပသည္။

          မိေတာႏွင့္ႏြယ္ရီ
                   မိေတာ သူငယ္ခ်င္း ႏြယ္ရီဟူေသာ အမည္လွလွကို ကေနဒါမွ ကားလိုင္စင္ရံုး၀န္ထမ္း၏ မပီသစြာ ေခၚလိုက္ပံု က 'ႏြားၾကီး' တဲ့..။ မအီမလည္ ႏြယ္ရီ႕ ရုပ္သြင္ကိုပါ ျမင္ေယာင္ကာ ျပံဳးမိေစသည္။ ဘာသာစကား အကူးအေျပာင္းသည္ မိေတာ ၏ ပတ္၀န္းက်င္၀ယ္ ေပါ့ပါးရယ္ေမာစရာ အျဖစ္ ျဖစ္တည္ သြားေလသည္။ ခ်ိဳသဲခင္၏ အျဖစ္သနစ္ကလည္း မျပံဳးဘဲ ၀ါးလံုးကြဲ ရယ္ခ်င္စရာ။ စက္မဖြင့္ရေသးသည့္ မ်က္စိစမ္းသပ္စက္ထဲ ၀င္ၾကည့္ကာ မျမင္ရေတာ့ဘူး ဟူသည့္ သူငယ္ခ်င္းမ ခ်ိဳသဲခင္ကို မိေတာကလည္း ကေပါက္တိကေပါက္ခ်ာအားေပးေနျပန္ပါေသးသည္။ ထိုသို႔ေသာ မိေတာ…..။

          သဲတစ္ျဖစ္လဲ မိေတာ
                   နာမည္တြင္ သဲ မပါေလေသာ မိေတာကို သဲ ဟု တသြင္သြင္ေခၚေလ့ရွိသည့္ အန္တီၾကီး မ်ားနွင့္ အျဖစ္သနစ္ မ်ားက ျပံဳးခ်င္စရာ။ အန္တီၾကီးမ်ား၏ ျဖစ္ပ်က္မႈအလြဲမ်ား၊ အေတြးအလြဲေတြၾကား မိေတာခမ်ာ အူလည္လည္ျဖစ္ေနရွာသည္။ ခမ္းနားလွပေသာ ေအးခ်မ္းသာယာသည့္ အေဆာက္အဦးၾကီး ကို ငွားေနၾကမည္ဟု အတိုင္အေဖာက္ညီေနၾကသည့္ အန္တီၾကီး တို႔ကို အရူးေထာင္ဟု ကပ်ာကယာ ရွင္းလင္းေျပာျပရေသးသည္။ ဆံပင္ညွပ္ဆိုင္လမ္းညႊန္လိုက္သည္ကို ရွာမေတြ႔ေလေသာ လူငယ္တစ္ဦး၏ အျဖစ္သနစ္က ရယ္စရာ။ The Bay ဟူသည့္ ဆိုင္ကိုရွာမေတြ႔ဘဲ ပန္းပြင့္ၾကီးႏွင့္ဆိုင္သာ ေတြ႔ခဲ့သည္တဲ့။ ဆိုင္၏ ဆိုင္းဘုတ္ရုပ္ပံုကို ထည့္သြင္းေဖာ္ျပထားသည္ကို ၾကည့္မိပါက ရယ္ခ်င္စရာအမွန္ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။

          မိေတာႏွင့္ ကေနဒီယန္ကန္စြန္းရြက္
                   ရွားပါးလွသည့္ ကေနဒီယန္ကန္စြန္းရြက္မ်ား အစ္မ၀မ္းကြဲ၏ အိမ္နားေရေျမာင္းထဲ မွာ ေတာထေအာင္ေပါက္ေန သည့္ သတင္းၾကားရ၍ ခူးယူရန္ ေန၀င္ရီတေရာ အခ်ိန္ကို ေရြး၍ ၀မ္းသာ အားရသြားေလသည့္ မိေတာ…။ သူ႔ႏွယ္ ကန္စြန္း ရြက္ ခူးထြက္ၾကေလေသာ ေရႊျမန္မာမ်ားအား အုန္းအုန္း ကၽြတ္မွ် ေတြ႔လိုက္ရ၍ ရွက္အားပို ေနာက္ျပန္လွည့္မိေလေသာ မိေတာ…။   ျမဴးၾကြေသာ အေရးအသားက မိေတာကို ပံုေပၚျမင္ေယာင္လာေစသည္..။

          မိေတာႏွင့္ ပုရြက္ဆိတ္သိုင္း ေလေပြရိုင္း
                   ညေနခင္းကိုယ္လက္လႈပ္ရွားလမ္းေလွ်ာက္ထြက္ေသာ အျဖစ္သနစ္မွာ ျပံဳးခ်င္စရာ မက ေဒသတြင္း ျပဳေလ့ ရွိသည့္ ပံုရိပ္မ်ားကိုပါ ျမင္သာေစပါသည္။ တရုတ္အဘိုးၾကီးတစ္ဦးျပဳလုပ္သလို သဘာ၀ဓာတ္ေတြ စီးေမ်ာလာေအာင္ လိုက္လံ တုပေလ့က်င့္ခန္းျပဳလုပ္ၾကည့္ပါေလေသာ မိေတာ… သူ႔အလွည့္က်ကာမွ ပုရြတ္ဆိတ္အံုႏွင့္ တိုးမိ၍ ပုရြတ္ဆိတ္သိုင္း ျဖစ္သြား ရေတာ့သည္။ ထိုစာပုဒ္ကေလး တြင္ေတာ့ မိေတာ မိသားစု၏ ဘ၀ေနထိုင္မႈ၊ ကူးလူးဆက္ႏြယ္မႈ ပံုရိပ္ကေလးမ်ားကိုပါ ခပ္လြန္႔လြန္႔ျမင္ ရေလသည္..။

          မိေတာႏွင့္ ၀ါးမီးတိုင္မ်ား
                   အစိုးရ ရံုးတစ္ရံုး၏ ဧည့္ၾကိဳေနရာတြင္ အမ်ားျပည္သူၾကည့္ရန္ထားေပးသည့္ ကြန္ျပဴတာခံု ကေလးမွာ ထိုင္ရန္ၾကိဳးစားသည့္ တရုတ္အဘိုးၾကီး၏ အျဖစ္ကိုဖတ္ရသည္တြင္ အသံထြက္ရယ္ေမာမိေတာ့ သည္။ ကြန္ျပဴတာခံုမွာ အရွင္မို႔ လိုသလိုညွိယူရသည္ျဖစ္ရာ ထိုအရာႏွစ္မ်ိဳးကို အခါခါညွိယူေနရာမွ ေခၽြး တလံုးလံုးျဖစ္ေနရွာသည့္ တရုတ္အဘိုးၾကီးကို ျမင္ေယာင္လာသည္အထိ အေရးေကာင္းခဲ့သည္။ မိေတာ ကူညီေပးလိုက္၍ အဆင္ေျပသြားေသာ္ တျပံဳးျပံဳးႏွင့္ သံုးစြဲမည္ျပင္ ကာမွ ႏွစ္မိနစ္ေလာက္ပဲ ရွိေသးသည့္ အခ်ိန္ ခ်ိန္းထားသည့္ သူ ေရာက္လာ၍ မထခ်င္ထခ်င္ ထလိုက္ရသည္ကို ေရးထားရာ ရယ္ေမာသေဘာ က်မိသည္။

                   'ကြန္ျပဴတာ ၾကည့္ေတာ့မည္ဆိုကာမွ လာေခၚေသာ အမ်ိဳးသမီးေနာက္သို႔ မေက်မနပ္လိုက္ ပါမသြာခင္ စိတ္တိုျပီး ေမာက္စ္ကို တစ္ခ်က္မသိမသာ ေဆာင့္ခ်လိုက္သည္'

                   ထို႔ေနာက္ ရာသီဥတုသာသာယာယာရွိေလတုန္း ကဗ်ာဆန္ဆန္ ၀ါးမီးတိုင္ေလးေတြ ထြန္း ကာ ညအလွကို ရႈစားခံစားခ်င္ပါေလသည့္ မိေတာ..။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ပတ္၀န္းက်င္မွ လူအမ်ား အိပ္ေမာ က်ေလမွ ၾကယ္ေရာင္ျပိဳးပ်က္ ညေလသာသာယာယာက တိုက္ခတ္ခ်ိန္တြင္ သူမ၏ ငါးမူးတန္ ၀ါးမီးတိုင္ ဘအလွမ်ားကို ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ရႈစားခြင့္ရေတာ့သည္။ အႏုပညာျဖင့္ ေပ်ာ့ေျပာင္းႏူးညံ့လွပါေလေသာ မိေတာ……။

          မိေတာႏွင့္ အျမႊာတံတားၾကီး

                   ခမ္းနားလွပပါေလေသာ အျမႊာတံတားၾကီး၏ ပံုရိပ္ကိုပါ ထည့္သြင္းေဖာ္ျပထားသည္။ သူ ေန႔စဥ္ျဖတ္သြားေနရ သည့္ တံတားၾကီးအေၾကာင္း ေရးသားထားျခင္းျဖစ္သည္။ ေဆာင္းပါးဆန္ေသာ အပုဒ္တစ္ပုဒ္ျဖစ္ကာ ေဒသတြင္းဗဟုသုတမ်ား၊ ဖြံျဖိဳးျပီးႏိုင္ငံမ်ား၏ လက္ရွိလူေနမႈတို႔ကို မသိမသာ ခပ္ပါးပါး ေဖာ္ျပသြားသည္။ ေန႕စဥ္ျဖတ္သန္းသြားလာေနက် ယာဥ္ေၾကာ ငါးလိုင္းပါ တံတားေဘးမွာ ယာဥ္ေၾကာဆယ္လိုင္းပါ တံတားၾကီးလာေဆာက္ေနသည္ကိုပင္ သတိမျပဳမိသည့္ မိေတာ၏ စကားမ်ား က ျပံဳးခ်င္စဖြယ္..။

                   'မိေတာလည္းညာဘက္က ေတာင္တန္းကုန္းျမင့္မ်ားကိုသာ ေငးျပီး စာေရးဖို႔ေလာက္ပဲ စဥ္းစားေနေသာေၾကာင့္ လည္းေကာင္း၊ ကို္ယ့္တိုင္းျပည္လည္း မဟုတ္သျဖင့္ ၁၀ လိုင္းမေျပာႏွင့္ လိုင္း ၄၀ လမ္းၾကိးေဖာက္လည္း ရင္မခုန္ေသာေၾကာင့္ လည္းေကာင္းသတိမထားမိ'

                   ဒီမိုကေရစီႏိုင္ငံမ်ားတြင္ ေကာင္းကြက္ရွိသလို စိတ္ပ်က္ဖြယ္မ်ားလည္း မ်ားစြာရွိသည့္ အေၾကာင္း ထိုအျမႊာ တံတားၾကီးျဖင့္ ဥပမာေပး ေျပာသြားသည္။ လူဦးေရ သံုးဆယ့္ငါးသန္းသာရွိေသာ ကေနဒါႏိုင္ငံတြင္ ႏွစ္ေပါင္းသံုးဆယ္ေက်ာ္   ျငင္းခံုၾက၊ ဆႏၵျပဳ၊ မဲထည့္ၾကျပီးမွ ထိုတံတားၾကီးကို အေကာင္ အထည္ေဖာ္ႏိုင္ခဲ့ေတာ့သည္။ တိုးတက္လွပါေသာ   ေခတ္မီႏိုင္ငံၾကီးမ်ား ေနာက္ကြယ္မွ အခြန္အတုတ္ မ်ားကိုလည္း ထည့္သြင္းေရးဖြဲ႕သြားခဲ့သည္။

          မိေတာနွင့္ ေႏြရက္မ်ား
                   ပူျပင္းလွေသာ ေႏြရက္အခ်ိဳ႔ကို ျဖတ္ေက်ာ္ေနရျခင္းကို ဟာသေႏွာ ေရးသားသြားျခင္းျဖစ္ သည္။ သရုပ္ေဖာ္ပံု အထိမိဆံုးအပုဒ္တစ္ပုဒ္ျဖစ္သည္။ ကေနဒါ၏ ေႏြရာသီအပူရွိန္ေအာက္တြင္ ဒဏ္ မခံႏိုင္ေတာ့သည့္ေနာက္ဆံုး ခံုတစ္လံုးကို   ေရခဲေသတၱာေရွ႔ခ် ပန္ကာကို ေရခဲေသတၱာဘက္လွည့္၍ မိုင္ကုန္ဖြင့္ကာ ေရခဲေသတၱာထဲ အရွိန္ျဖင့္ ၀င္သြားသည့္ ေလေတြက အရွ္ိန္ျဖင့္ ျပန္ထြက္လာကာ ထို တဟူးဟူးေအးျမသည့္ေလကို နွစ္သက္ၾကည္ႏူးစြာ ခံယူေနပံုေလးက တစိမ့္စိမ့္ခ်စ္ခင္မိ ကာ ျပံဳးမိေစသည္။ အို ဘယ့္ ၾကံၾကံဖန္ဖန္ မိေတာ….။

          မိေတာႏွင့္ရန္ကုန္
                   ရန္ကုန္လူေနမႈစနစ္ႏွင့္ ေခတ္ကာလသရုပ္ကို ျဖဴစင္ေသာ ရႈေထာင့္အျမင္မွ ခပ္ပါးပါး သေရာ္သြားသည္ကို ျမင္ေတြ႔ရ သည္။ လိုင္းမမိပါေသာ ဖုန္းလိုင္းမ်ား၊ ပတ္၀န္းက်င္သို႔ ထိခိုက္လြင့္ပါး က်ယ္ေလာင္ေသာ အသံခ်ဲ႕စက္သံမ်ား၊ ဆယ့္တစ္နာရီ အခ်ိန္၀န္းက်င္မွာမွ အမိႈက္ပစ္ရန္  ေၾကျငာသည့္   ေလးစားအပ္ပါေသာ မိဘျပည္သူမ်ားခင္ဗ်ား အစခ်ီသည့္ စည္ပင္ယာယာမွ ေလာ္စပီကာသံ..။

                    'မိေတာလည္း ေလးစားအပ္ေသာ လူၾကီးမိဘျပည္သူမ်ားထဲတြင္ တစ္ေယာက္အပါ အ၀င္ျဖစ္သျဖင့္ သူတို႔ ဘာေျပာ မလဲဟု ဆက္ျပီးနားေထာင္ေနလိုက္သည္'

                   - ဟူေသာ အဖြဲ႕က ျပံဳးခ်င္စရာ။ ဆယ္လနီးပါး လူအမ်ားစည္းကမ္းမရွိမႈကို သည္းခံခြင့္လႊတ္   ေနႏိုင္သည့္ စည္ပင္သာယာကို မိေတာက ေက်နပ္စြာ ရွိေနျပီးမွ အၾကိမ္ၾကိမ္ေမတၱာရပ္ခံေနသျဖင့္ နားမခံသာေတာ့သည့္ မိေတာ

                   'ေတာ္ျပီေလ၊ ေတာ္ေလာက္ျပီေလ….လူၾကီးမိဘေတြ ဒီေလာက္ဆို သေဘာေပါက္ျပီေလ'

                   ေခါင္းအံုးနဲ႔ ေခါင္းကို ဖိကာ ခပ္တိုးတိုးေအာ္ဟစ္ေနသည့္ မိေတာကိုပါ ျမင္ေယာင္လာေတာ့ သလို…။

               မိေတာစာစုမ်ားကိုအကုန္အစင္ဖတ္ရႈျပီးခ်ိန္တြင္ ႏွစ္သက္သေဘာက်ရံုသာမက ျပံဳးေပ်ာ္ရႊင္ျမဴးေစသည္။ မိေတာသည္ သာမာန္မိန္းမပ်ိဳတစ္ဦးမွ်သာ…။ သို႔ေသာ္ မိေတာ၏ အေတြး၊ ၾကံဳေတြ႔ရသည့္ ပံုရိပ္မ်ားက မ်က္ေမွာက္ေခတ္ လူမႈအဖြဲ႔အစည္း၊   ေခတ္စနစ္၏ ေကာင္းေမြ၊ ဆိုးေမြကို ေသသပ္က်နစြာ မီးေမာင္းထိုး   ေဖာ္ျပသြားႏိုင္ခဲ့သည္။ မိေတာသည္ ျမန္မာစာေပတြင္ ရွားပါးလွေသာ အဆင့္မီသေရာ္စာတစ္အုပ္ သာ ျဖစ္ပါေတာ့သည္။                   ။


ေရႊအိမ္စည္
30.5.2013
PM:11;15


♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
ေနာက္ဆက္တြဲျဖည့္စြက္ခ်က္
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
 ၂၀၁၃၊ စက္တင္ဘာလထုတ္ (နယူးစတိုင္မဂၢဇင္း)

No comments:

Post a Comment