ပန္းရိုင္းအေၾကြ ေလျပည္အပင့္
*ခ်စ္ၾကည္ေအး
ရတီမဂၢဇင္း (ဒီဇင္ဘာ ၂၀၁၂)
Blog Link: http://www.chitkyiaye.com/ေရးသားဟန္ဆြဲေဆာင္မႈရွိေသာ၊ အေတြးအျမင္လွသည့္ ၀တၱဳတိုေလးတစ္ပုဒ္ကို ညႊန္းဆိုခ်င္ပါသည္။
ပကာသနကို မႏွစ္သက္ေသာ၊ အေပၚယံဟန္ေဆာင္မႈကို မလိုလားေသာ၊ စိတ္ဆႏၵကို
အရွိအတိုင္း စီးေမ်ာ တတ္ေသာ မိန္းမပ်ိဳေလးတစ္ေယာက္အေၾကာင္း ျဖစ္သည္။
ဇာတ္ေၾကာင္းႏွင့္ အျဖစ္အပ်က္ မွာ ျဖစ္ေလ့ ရွိသည့္
သမားရိုးက်အေၾကာင္းအရာမ်ိဳးပင္။ သို႔ေသာ္ ဇာတ္ေကာင္ `ေငြ´၏ စိတ္ခံစားမႈ
အနိမ့္အျမင့္ အတက္အက်ကို ေငြ႔ ဘ၀ႏွင့္ ယွဥ္တြဲေဖာ္ျပေရးသြားသည့္ အတတ္ပညာမွာ
ႏွစ္သက္စရာေကာင္းလွသည္။ `ေငြ´ ကို ဖတ္ေနရင္း သတိတရရွိမိသည္မွာ ဒဂုန္တာရာ၏
`ျမိဳင္´ ပင္။ ပံုစံတူမဟုတ္ေပမယ့္ စိတ္ခံစားမႈ အနိမ့္အျမင့္ အတက္အက်ကို
ေပၚလြင္ေအာင္ေဖာ္ျပထားေသာ ႏွစ္သက္ဖြယ္ကို ခံစားရေနေသာေၾကာင့္ ပင္။
ေငြသည္ မခ်ိဳသာေသာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ဟု ဆိုလွ်င္ရသည္။ သို႔ေသာ ္ေငြ သည္
ရိုင္းစိုင္းသူေတာ့ မဟုတ္ပါ။ ေငြ႔ ပင္ကိုစိတ္ရင္းသည္ ပကတိအေျဖာင့္အတိုင္း
ရိုးရွင္းစြာ တည္ရွိေနသည္။ ဒါကို အဆင္ လွလွေတြႏွင့္ တန္ဆာဆင္မြမ္းမံရန္
ေငြ႔ ခမ်ာမတတ္ႏိုင္ရွာခဲ့ပါ။
`ေရွ႕တြင္ ခ်ိဳသာေနသေလာက္ ကြယ္ရာက်ေတာ့ စကားတင္းဆိုတတ္သည္မွာ လူ႔သဘာ၀ဟုဆိုလွ်င္ ထို လူ႕သဘာ၀ႏွင့္ ေငြ သည္ လံုးလံုးမွ အံမ၀င္။ သိမ္ေမြ႔ညင္သာဟန္ရွိလွ်က္ အမ်က္သိုမွီးထား တတ္ေသာ၊ ေဒါသတို႔ကို မ်ိဳခ်ထားကာ ေရခပ္ၾကံဳမွ ျပန္တြယ္တတ္ေသာ ပညာရွိမ်ားႏွင့္ ယွဥ္လွ်င္ ေငြ က အျမဲလူဆိုး တစ္ေယာက္ျဖစ္ေလသည္။´
ေငြ႔ အဘိဓမၼာက ထိုသို႔ပင္။ ပကတိအရွိတရားကို ႏွစ္သက္ေသာ ေငြ ကို ခ်ျပကာ စာေရးဆရာက ေလာက ၏ စည္း၊ ကနား၊ ေဘာင္ အကန္႔အသတ္၊ ယဥ္ေက်းမႈတို႔ကို မသိမသာ ခပ္ပါးပါးတင္ျပသြားခဲ့သည္။ ေငြ သည္ ပကတိတရား၏ ျပယုဂ္ေပလား။ လူမႈအဖြဲ႔အစည္း၏ ကူးလူးဆက္ဆံမႈ၀ဲဂယက္တြင္ေတာ့ ေငြ သည္ အရိုင္းတစ္ဦးသာ ျဖစ္ပါသည္။
ထိုသို႔ေသာ ေငြ သည္ တရားစခန္းတစ္ခုကို ၀င္ျဖစ္ရာမွ စိတ္၏
ရုန္းကန္လႈပ္ရွားမႈ၊ လြင့္ေမ်ာခ်င္ရာ လြင့္ေမ်ာမႈ၊
အကြပ္မဲ့ပရမ္းပတာျဖစ္မႈတို႔ကို နားလည္လာသည္။ ေနာက္မ်ား တြင္
အေတာ္အတန္ ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ကာ တရား၏စိတ္ႏွလံုးေအးခ်မ္းမႈကို
သိရွိခံစားခဲ့ရဖူး၍ တရားစခန္းမ်ားသို႔ မၾကာခဏ၀င္ျဖစ္ ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္
ဘုန္းေတာ္ၾကီးမွ တစ္မဂ္ တစ္ဖိုလ္ ေပါက္ အားထုတ္ရန္ မိန္႔ေတာ္မူသည္ကိုပင္
ျငင္းဆန္ တံု႔ျပန္ခ်င္ေသာ ေငြ႔ စိတ္ဆႏၵကို ေရးသားထားပံုက သေဘာက်စရာပင္။
`ေငြ က က်ေတာ့ အမိုက္ပီပီ ပုထုဇဥ္ဆိုေသာ ဥမၼာတေကာ ဘ၀မွာ
ေမြ႔ေနခ်င္ေသးသူ ျဖစ္လွ်က္ေလာကဓံ ဆိုသည္ကို ျမည္းစမ္းေနခ်င္ေသးသူသာ
ျဖစ္ေလသည္´
ေလာကဓံကို ျမည္းစမ္းၾကည့္ခ်င္ေနေသာ ေငြ သည္ ေလာကဓံဟု သူ ထင္ရေသာ အခ်စ္တို႔ကိုသာ ျမည္း စမ္း ၾကည့္ျဖစ္ ခဲ့သည္။ ပကတိတရားႏွင့္ ဆက္ရွိျမဲ၊ ေနျမဲ ေငြ သည္ အခ်စ္ေတြနွင့္လည္း သဟဇာတ မျဖစ္ ခဲ့ျပန္ပါ။
`ေငြ႔ ကို ဒီပံုစံအတိုင္း၊ အရွိအတိုင္း လက္ခံႏိုင္ရင္ ဆက္ေလွ်ာက္ၾကတာေပါ့´
ထိုစကားေလးတစ္ခြန္း ေဖာ္ျပလိုက္ျခင္းျဖင့္ ေငြ ၏ အျဖစ္သနစ္၊ စရုိက္၊
စိတ္ဓာတ္တို႔ကို သိသာေပၚလြင္ေစ ခဲ့သည္။ တကယ္ေတာ့ ေငြ သည္ ပကတိတရားကို
လက္ကိုင္ထား သည္ ဟုသာ ထင္မွတ္ေနလွ်က္ မူလ စင္စစ္ကေတာ့ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို
ေသခ်ာခံစားနားမလည္ေသးတာသာ ျဖစ္သည္။ ေငြ ထားခဲ့ေသာ ခ်စ္သူ မ်ား ၏
အျပစ္အနာအဆာမ်ားကို တစစျမင္ေတြ႔ရင္းက ခပ္လြယ္လြယ္ လက္တြဲျဖဳတ္ႏိုင္ခဲ့သူ လည္း
ျဖစ္သည္။
ဓေလ့ထံုးတမ္းမ်ားႏွင့္ မီးေမာင္းထိုးၾကည့္လွ်င္ ေငြ႔ အျပဳအမူ၊ အေတြးအေခၚေတြက ရင့္ေရာ္ေန မွာ ျဖစ္ေပ မယ့္ ေငြ ကေတာ့ ေငြ သည္ပဲေလ။ ရင္ခုန္လႈပ္ရွားမႈ၊ စိတ္၏ သာယာေရြ႔လ်ားမႈကို အရွိအတိုင္း လြင့္ေမ်ာ ခြင့္ေပးေနေသာ ေငြ သည္ အခ်စ္ဆိုသည့္အရာကို သိရွိခံစားနားလည္ခ်င္သည္ကိုေတာ့ ကိုယ္တိုင္ ၀န္ခံ ထားေလသည္။
`အခ်စ္သည္ ဘ၀ေကာင္းကင္ၾကီးထဲမွ ၾကယ္ ကေလး တစ္လံုးမွ်သာဟု ေငြက ထင္သည္။ သို႔ေစကာမူ ၾကယ္ မစံုေသာ ေကာင္းကင္သည္ မည္သို႔မွ်ျပီးျပည့္စံုျခင္းမရွိႏိုင္။ သို႔ေသာ္ ေငြ သည္ ၾကယ္ကေလး ေတြထက္ ဘ၀ေကာင္းကင္ၾကီး၏ အဓိပၸာယ္ကိုမွ သိခ်င္မိသည္´
ၾကယ္ကေလးေတြလား၊ ဘ၀ေကာင္းကင္ၾကီးကိုလား..တစ္ခုခုကိုောတ့ သူမ ေသေသခ်ာခ်ာ သိခ်င္လွ သည္ ထင္သည္။ ဇာတ္ေကာင္ ေငြ သည္ သီလရွင္၀တ္လိုက္ေသးသည္။ ဒါ သည္ စိတ္ရူးေပါက္သလိုလုပ္သည္ဟု ထင္စရာရွိေပမယ့္ တကယ္ေတာ့ ေငြ သည္ အဆီးအတားမဲ့လႊတ္ထားေသာ စိတ္ဒီေရမ်ားအတြင္းမွ ဘ၀ အဓိပၸာယ္ကို ရွာေဖြေနလိုျခင္းပင္။ သူ ရွာေဖြေနသည္က မ်ဥ္းေျဖာင့္တစ္ေၾကာင္းတည္းမွသာ ျဖစ္ရာ ေငြ သည္ ဥပုသ္သီတင္းသီလေဆာက္တည္လိုက္၊ ပါတီတြင္ကခုန္ေပ်ာ္ပါးလိုက္ျဖစ္ေနသည္။
ထိုသို႔ေသာ ေငြ သည္ တစ္ၾကိမ္မွာေတာ့ အခ်စ္ကိုစတင္ျမည္းစမ္းမိေပျပီ။ သူႏွင့္ ၁၆ ႏွစ္တိတိကြာေသာ ကေလးတစ္ေယာက္အေဖ တစ္ခုလပ္ႏွင့္ ျဖစ္သည္။ ေငြ ၏ စိတ္ဓာတ္၊ လြင့္ေမ်ာမႈ၊ တဲ့တိုးေတြအတြက္ လူၾကီးအရာႏွင့္ ေခ်ာ့ေမာ့အလိုလိုက္ကာ သိမ္သိမ္ေမြ႔ေမြ႔ခ်စ္ျပတတ္ေသာ ထိုသူႏွင့္ ေငြ အေရာင္ဟပ္ မိသည္မွာ အံ့ၾသစ၇ာေတာ့ မေကာင္းလွပါ။ အဆိုးမေလး ေငြ သည္ ခ်စ္ျခင္းတရားကို သိရွိခံစားတတ္ခ်ိန္ မွစ၍ ပံုစံေျပာင္းခဲ့ေလျပီ။ ဒါကို ေပၚလြင္ေအာင္ ေရးသားေဖာ္ျပထားသည္။
` ေငြ ေဆးလိပ္မေသာက္ေတာ့။ ဖိနပ္ကို ဘယ္ညာယွဥ္၍
ညီညာစြာခၽြတ္ထားတတ္ျပီ။ မိန္းမဆန္စြာ ကၠေျႏၵ ရရေလးျပံဳးရယ္ေနတတ္ျပီ။
ေမေမ့ဆီကေန ဟင္းခ်က္နည္းေတြ စတင္သင္ယူေနခဲ့ျပီ။ အရင္ကလို အံဆြဲ မ်ားကို
ေျခႏွင့္ကန္ျပီး မပိတ္ေတာ့။ ထဘီကို ေျခႏွင့္ခတ္၍ ကြင္းလံုးပံုမထားေတာ့ဘဲ
ခုတင္ေျခရင္းက တန္း ကေလးေပၚမွာ သပ္ရပ္စြာလႊားတင္ထားတတ္ျပီ။
ေယာက်ာ္းရွပ္အက်ၤီေတြကို မီးပူက်က်နန တိုက္တတ္ ေနေလျပီ`
အခ်စ္၌ ေပ်ာ္၀င္ကာ ယံုၾကည္ကိုးစားလွ်က္ ေလာကဓံကို ရင္ဆိုင္ဖို႔
အသင့္ရွိေနေသာ ေငြ႔ကို ေလာကဓံက လွပျခင္းလက္ေဆာင္ေတြ မေပးအပ္ခဲ့ပါ။ ေသခ်ာေသာ
ခ်စ္ျခင္းတရား တို႔ ခိုင္မာစြာသိရွိျပီဆိုသည္မွ ေငြ႔ ခ်စ္သူ ဦးဦး၏
ကင္းျပတ္ခဲ့ျပီးေသာ ပထမအိမ္ေထာင္မွ လြတ္တဲ့ငါးၾကီးသည္ႏွင့္
ၾကံဳေတြ႔လာရေသာအခါ....။ သိမ္ေမြ႔ေသာ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာတြင္ လူမႈေရးစည္း၊
စဥ္းစားဆင္ျခင္ဥာဏ္၊ မိန္းမသားခ်င္း စာနာစိတ္က ေရာ ယွက္လာသည္တြင္ ေငြ
ေတြေ၀ရျပီ။ သည္ေနရာတြင္ အဆိုးမေလး၊ အရိုင္းမေလး ေငြ ၏ တဲ့တိုး တဇြတ္ထိုး
ဆန္ေသာစိတ္တြင္ ျဖဴစင္ေသာ အလွတရားကို လွစ္ကနဲျမင္ခြင့္ရလိုက္သည္။
ဇာတ္ေကာင္ ေငြ သည္ ပကတိတရားေပၚမွ မေသြဖယ္ဘဲ ျမင့္ျမတ္ေသာ စိတ္အလွကို
ေဖာ္ၾကဴး သြားႏိုင္ ခဲ့သည္။
`ဦးဦး ကို ေငြ ခ်စ္ေပမယ့္ ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္ကို
မိန္းမႏွစ္ေယာက္ယွဥ္လုရမွာ ေငြ
ရွက္ပါသည္။........... ....................................................သို႔ေသာ္
ဦးဦး ႏွင့္ ဒီတစ္သက္လံုးေ၀းၾကဖို႔ရာ အေတြးနဲ႔တင္ ရင္ထဲ ဆို႔နင့္လာကာ
တစ္ဖက္ကၾကည့္ေတာ့လည္း မမစိုးအေပၚ မိန္းမသားခ်င္း စာနာစိတ္ေလး က
ေခါင္းျပဴထ လွ်က္ ရွိသည္။´
ေသာကမီးဗ်ာေ၀လွ်က္ဘုရားသမီးေတာ္အျဖစ္သို႔ ဒုတိယအၾကိမ္ ေငြ တစ္ေယာက္
ခိုလံႈခဲ့ရျပန္ပါေလသည္။ ရင္တြင္းဗ်ာပါဒကို ေပ်ာက္လိုေပ်ာက္ျငား...ကိုယ္ ေရာ
စိတ္ပါ မနားတမ္း ခိုင္းေစမိေသာအခါ ေသာက ေၾကာင့္ ႏြမ္းနယ္ျခံဳးက်ေနေသာ
ခႏၶာက ခံႏိုင္ရည္မရွိေတာ့ပါ။ ထို႔အတူ အတင္းေမ့ေပ်ာက္ဖံုးဖိရေသာ
စိတ္အလ်ဥ္ကလည္း တဖ်ပ္ဖ်ပ္လူးလွ်က္ ေမ့ေပ်ာက္ျခင္းငွာ မစြမ္းသာခဲ့။
ေငြ႔ ကို သူ႔ေမေမက ျပန္လာေခၚ၍ ဘုရားသမီးေတာ္အျဖစ္မွ ေလာကီဇာတ္ထုပ္သို႔
ျပန္လာခဲ့ရသည္။ အျပန္ လမ္းတေလွ်ာက္လံုးတြင္ ေငြ႔ အေတြးေတြသည္ တနင့္တလ်ား။
စာေရးဆရာသည္ ဟိုတစ္ဘက္ျခမ္းမွာ ရွိေသာ ဦးဦးႏွင့္ မမစိုး၏
အျဖစ္သနစ္တို႔ကို ေဖာ္ျပမသြားေတာ့။ ေငြ႔ အေတြးေတြႏွင့္သာ ဇာတ္ကို အလွပ ဆံုး
ပံုေဖာ္သြားေလသည္။
`ေငြ႔ ဘ၀မွာ တစ္ခါမွ မရခဲ့ဖူးေသာ စိတ္ခံစားမႈ၊ လူတစ္ေယာက္အေပၚ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးမႈ။ ေငြ တကယ္ပဲ ၾကည္ႏူး ရပါသည္။ လူတစ္ေယာက္အေပၚ ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုးႏွင့္ တစ္သက္လံုးခ်စ္သြားဖို႔ဆိုတာ အတူေနၾကရမွ မဟုတ္တာ´
တကယ္ေတာ့ ခ်စ္ရသူကို လက္လြတ္ဆံုးရံႈးေပးလိုက္ျခင္းဟူေသာ ခံစားမႈသည္
နာက်င္ေၾကမြစရာပါပင္။ တစ္ဘက္က အသိအမွတ္ျပဳလွ်င္ ေတာ္ေသးသည္။ သို႔ေပမယ့္ ေငြ
သည္ နာက်င္မႈကို အသာအယာ သပ္ လွ်က္ ေလာကဓံကို
ၾကံံ့ၾကံ့ခံႏိုင္ေသာစိတ္ရွိသည္။ ခ်စ္ျခင္းတရားကို မညစ္ႏြမ္းေစလိုေသာ
စိတ္ ရွိ သည္။ သူသိလိုေသာ ၾကယ္ပြင့္ေလး တစ္ပြင့္အေၾကာင္းသိခြင့္ရခဲ့ျပီ။ သူ
လက္လႊတ္လိုက္ေသာအရာအတြက္ သူ႔ဘ ၀ေကာင္းကင္ကေတာ့ ၾကယ္မစံုျဖစ္ေနမွာပင္။
ဒီလိုေနရာမွာ လြမ္းေမာနာက်င္စရာေတြႏွင့္ အဆံုးသတ္ ၾကေပမယ့္ ဇာတ္ေကာင္ ေငြ ၏
ခိုင္မာတည္ၾကည္ေသာစိတ္၊ ဘ၀ကို ၾကံံ့ၾကံ့ခံလိုေသာ အားမာန္၊
အေကာင္း ျမင္ျငိမ္းခ်မ္းေသာ စိတ္နွလံုးအလွတို႔က ဇၾတ္ကို သိမ္ေမြ႔စြာ
အဆံုးသတ္ႏိုင္ခဲ့သည္။
သူ႔ ဦးဦး ေပးထားေသာ လက္သူၾကြယ္မွာ၀တ္ထားသည့္ ပလက္တီနမ္လက္စြပ္ကို
ႏွလံုးသားႏွင့္ ခ်ည္ေႏွာင္ ၍ ျမက္ပင္ရွည္ၾကီးေတြရွိရာဆီ
ပစ္ေပါက္လႊင့္ပစ္ခဲ့သည္။ ဒါက ေငြ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို
မီးေမာင္းထိုး ေဖာ္ျပ သြားခဲ့တာပင္။ ေငြ မသိႏိုင္ေသာ တျခားဘက္ျခမ္းတြင္
ဦးဦးႏွင့္ မမစိုး အျခအေနမွာ တစ္မ်ိဳးတမည္ ရွိေကာင္းလည္း ရွိေနႏိုင္မည္။
ေငြ႔အေပၚ ျဖဴစင္သိမ္ေမြ႔စြာ ခ်စ္ခင္ခဲ့ေသာ ဦးဦး သည္ မည္သို႔
ရွိမွာပါလိမ့္။ တကယ္ေတာ့ မေဖာ္ျပျခင္းသည္ပင္ ဇာတ္၏ အလွတရားျဖစ္သည္။
အေျခအေနကို အလံုးစံုသိကာ စြန္႔ လႊတ္ သည္ထက္ မိမိဘာသာမွန္ကန္ျခင္းလမ္းေပၚ
ေလွ်ာက္လွမ္းခဲ့ေသာ ေငြ႔ စိတ္အားမာန္သည္ ပို၍ လွပပါသည္။
ဟိုတစ္ဘက္ျခမ္းမွာရွိေနႏွင့္ေသာ အရာသည္ ေကာင္းျခင္း၊ ဆိုးျခင္း
ျဖစ္သည့္တိုင္ ေငြ ကေတာ့ မတုန္လႈပ္ ေတာ့ျပီ။ ပကတိတရားလက္ကိုင္ထားေသာ
အရိုင္းမေလး ေငြ သည္ စင္စစ္ေတာ့ မရိုင္းခဲ့ပါေပ။ အခ်စ္ဆိုတာထက္ ဘ၀မွာ
စဥ္းစားဆံုးျဖတ္စရာေတြ အမ်ားၾကီးရွိေနေသးေၾကာင္း ေငြ က ျပသခဲ့သည္။
အတူေနၾကရမွ၊ ပိုင္ဆိုင္ရမွ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ လား၊ အခ်စ္တစ္ခု ဆံုးရံႈးလွ်င္
ဘ၀လဲျပိဳရေတာ့မည္လား.....ေငြ ကေတာ့
မွန္ကန္ျခင္းလမ္းေပၚေလွ်ာက္ျပသြားခဲ့ပါသည္။
ကၽြန္မ တို႔ ဘ၀ေတြတြင္ ႏွလံုးသားႏွင့္ ယွဥ္၍စဥ္းစားဆံုးျဖတ္စရာေတြ ၾကံဳေတြ႔လာရသည့္အခါ၊ အခ်စ္ ေၾကာင့္ နာက်င္ေၾကကြဲ ဘ၀လဲျပိဳလုလု ျဖစ္လာရသည့္အခါ၊ အထီးက်န္ေၾကမြမႈေတြႏွင့္ မေကာင္းျမင္ ေမာဟေတြ ၾကီးစိုးေနသည့္အခါ၊ ရယူလိုမႈ အတၱေတြႏွင့္ ပူေလာင္ျမိဳက္ရသည့္အခါ........................ ...........ခဏတျဖဳတ္ ေတာ့ျဖင့္ `ေငြ´ ကို သတိတရရွိေစခ်င္လွပါသည္။ ။
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာျဖင့္
ေရႊအိမ္စည္
25.12.2012
PM:11:48
Chit Kyi Aye အစ္မခ်စ္ေရ..
ReplyDeleteဖတ္ၾကည့္ပါဦး..:)
ေရႊအိမ္စည္ရဲ႕လက္လို႔ မေျပာရဘူး..
ReplyDeleteသံုးသပ္ထားတာေလးေတြက ေကာင္းပါ့...
ဆက္လက္ခ်ီတက္ပါ ညီမေရ..
အေရးအသား လွတယ္ ပံုေဖၚထားတာ နက္ရႈိင္းတယ္ တစ္ခုခုျကံုခဲ႔သလိုမိ္်ဳး ပဲ
ReplyDeleteအလုပ္မ်ားေနလို႔ ညီမေရ။ ခု ခဏေလး လစ္လာတာ၊ ေသေသခ်ာခ်ာဖတ္ၿပီး ေစ့ေစ့စပ္စပ္ေလး ေရးထားတဲ့ ဒီရီျဗဴးေလးအတြက္ ေက်းဇူးပါ ညီမသူသူ၊ ရြာျပန္လာလို႔ လူခ်င္း ေတြ႔တဲ့အခါ မုန္႔ေကၽြးပါဦးမယ္ း)
ReplyDeleteညီမေလးက ဝတၳဳတို သံုးသပ္ခ်က္ေတြလည္း ရတာပဲကိုး ။
ReplyDeleteစြယ္စံုရ အႏုပညာရွင္ ႀကယ္ တစ္စင္းအၿဖစ္
ထာဝရ လင္းလက္ ေတာက္ပ ႏိူင္ပါေစဗ်ာ ။
အစ္မျမေသြးနီ ေျပာသြားတဲ့အတိုင္း ေ႐ႊအိမ္စည္ရဲ႕ လက္ အစစ္ပါပဲဗ်ား...၊ း)
ReplyDeleteဇတ္ကို အတံုးလိုက္၊ အတစ္လိုက္ႀကီး ျပန္မေျပာဘဲ သံုးသပ္ေဝဖန္တဲ့ အေတြးအျမင္ေတြ ထည့္ၿပီး အဓိကပြိဳင့္ေတြကိုပဲ ေဖာ္ျပသြားတဲ့ ေရးဟန္ကို သေဘာက်မိပါတယ္၊ စိတ္နဲ႔ သူတင္ကိုယ္တင္ တခ်ိန္လံုး အားၿပိဳင္ေနရတဲ့ ေငြ႔ကိုေတာ့ သြားဖတ္ဦးမွ ပါပဲေလ..၊ း) ဒီ ရီဗ်ဴးေလးအတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ညီမေရ...။
ကိုညီလင္း .>>အျမဲလာဖတ္ေပးတာေက်းဇူးပဲ အကိုညီလင္း။ အားရွိရတယ္။ အကို ေပးတဲ့ဆုႏွင့္ျပည့္ရပါေစရွင့္ :))
ReplyDeleteကိုညီ...>> မအားတဲ့ၾကားထဲက ညီမစာေလးကို လာဖတ္ေပးတာ ေက်းဇူးပဲ အကို။ စိတ္ထဲမယ္ လန္ဒန္ကျပန္ေရာက္လာမွ အကို႔ ကြန္မန္႔ေလးျမင္ရမယ္မွတ္တာ။ ေငြ ကို သြားဖတ္ဦးမယ္ဆိုေတာ့ ပိုလို႔ ၀မ္းသာမိတယ္။ :)))