Sunday, February 24, 2013

သံေယာဇဥ္မ်ားႏွင့္ေ၀းရာဆီ


ကၽြန္မ မွန္မၾကည့္ျဖစ္တာၾကာခဲ့ျပီ။
ေၾကးမံုျပင္မွ ကၽြန္မပံုရိပ္ကို မွင္သက္စြာေငးစိုက္ၾကည့္ေနမိသည္။
ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မပင္ သဲကြဲစြာမမွတ္မိပါ။ ကၽြန္မ မ်က္ႏွာျပင္တြင္ အျဖဴေရာင္အခိုးအေငြ႔မ်ား၊ ခပ္၀ါး၀ါးပံုရိပ္ေယာင္မ်ား၊ အဇၥ်တၱအပိုင္းအစမ်ား တစ္ပိုင္းတစ္စ ယွက္သန္း၀ိုင္းရံထားသည္။
ကၽြန္မ သည္ ကၽြန္မအစစ္မဟုတ္ပါ။

၀ိုးတ၀ါးပံုရိပ္ေယာင္မ်ားေအာက္မွ ကၽြန္မ ရုပ္သြင္ကိုစူးစိုက္စြာ မနည္းဖမ္းဆုပ္ၾကည့္ေနရသည္။
ျမဴထူေတြလို အခိုးအေငြ႔မ်ားၾကားမွ မ်က္၀န္းတို႔ ေျခာက္ေသြ႔ညိႈးေရာ္ေနသည္ကို တစြန္းတစျမင္လိုက္ရသလိုရွိသည္။

ေအးစက္ႏူးညံ့လွေသာ ျမဴထူေတြကို ဖယ္ပစ္လိုက္ဖို႔ ကၽြန္မ အားအင္ယုတ္ေလ်ာ့ေနသည္။
လက္လွမ္းမိေသာ္ ႏွလံုးသားမွ စစ္ကနဲနာက်င္သည္။
'ညီမေလး' ေခၚသံကို ၾကားလိုက္ရသလိုရွိေသာ္ မ်က္၀န္းမွ မရည္ရြယ္ပါဘဲ မ်က္ရည္ေပါက္ကနဲက်သည္။


************

ဒီႏွစ္ပိုင္းကာလေတြမွာ ကၽြန္မ လူေလးေယာက္ႏွင့္ ထိေတြ႔ေႏြးေထြးခဲ့ပါသည္။
ထိုအရာသည္ ပံုရိပ္ေယာင္မ်ားဆီမွ ျဖစ္သည္။ ထိုအရာသည္ အီလက္ထေရာနစ္လိႈင္းမ်ားဆီမွ ျဖစ္သည္။ ထိုအရာသည္ ကူးလူးဆက္ႏြယ္ရာစာလံုးကေလးေတြမွ ျဖစ္သည္။
သို႔ေသာ္ ကၽြန္မ ႏွလံုးသားေႏြးေထြးသိမ္ေမြ႔လွ်က္ ရွိသည္ကို ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ သိပါသည္။
အစ္ကို သံုးေယာက္ႏွင့္ အစ္မ တစ္ေယာက္ဆိုပါစို႔။

အသက္အရြယ္အရ စာရင္းေရးထိုးရေသာ္ အစ္ကို (၁)၊ အစ္ကို (၂)၊ အစ္ကို (၃) ႏွင့္ အစ္မ ဟုလြယ္လြယ္   ေျပာၾကရေအာင္ပင္။ သူတို႔ႏွင့္ ကမၻာ့လူသံုးအမ်ားဆံုး social network တစ္ခုမွ စတင္သိကၽြမ္း ခဲ့သည္။ သူတို႔၏ ဘ၀ေတြသည္ မည္သို႔ မည္မွ် တည္ရွိေနၾကသည္လည္း၊ မည္မွ်ျမင့္မားေနၾကသည္လည္း ကၽြန္မ မသိရွိခဲ့ပါ။ (သို႔မဟုတ္) စိတ္မ၀င္စားခဲ့ပါ။ ရိုးရိုးကေလးပင္ ျဖဴစင္ေသာေမတၱာျဖင့္ ကၽြန္မ ခ်စ္ခင္ေနမိခဲ့ျခင္း    ျဖစ္ပါသည္။
သူတို႔ကို ကၽြန္မ ခ်စ္သည္။

ကၽြန္မ၏ ႏူးညံ့ေပ်ာ့ေပ်ာင္းေသာ အားကိုးခ်စ္ခင္တြယ္တာမႈအရ၊ ေလးစားျမတ္ႏိုးမႈအရ၊ သံေယာဇဥ္ တြယ္တာမႈမ်ားအရ သူတို႔ကို ခ်စ္ခဲ့ပါသည္။ ေယာက်ာ္း၊ မိန္းမ ခြဲျခားျမင္ၾကေသာ၊   ေသြးသားရင္းခ်ာ ျဖစ္ မျဖစ္ကို ေပတံႏွင့္တိုင္းတာေသာ၊ လူ႔ယဥ္ေက်းမႈ အသိုင္းအ၀ိုင္း ဓေလ့ထံုးတမ္းစဥ္လာအရ  အစ္ကို မ်ားကို ခ်စ္သည္ဟု ကၽြန္မ ေျပာခြင့္မရွိခဲ့ပါ။


လူမႈဆက္ဆံေရးမ်ားျပားစာရင္းရႈပ္လွေသာ ေနရာၾကီးတစ္ခုမွ ကၽြန္မ ခဏေျပးထြက္ခဲ့ျပီ။ ထိုခဏသည္ မည္ေရြ႔မည္မွ် ၾကာေသာခဏျဖစ္မည္လဲ။ ကၽြန္မ ေသခ်ာစြာမေျပာႏိုင္ပါ။ ယခု ကၽြန္မ ပိုင္ဆိုင္သည္ ထင္ရေသာ လူ႔အဖြဲ႔အစည္းတို႔မွ ကင္းေ၀းရာေနရာေလးတြင္ ကၽြန္မ ေျပာခ်င္သည္မ်ား ကိုေတာ့ ေျပာခြင့္ရွိ သည္ ထင္ပါသည္။


ၠဤေနရာသို႔ မည္သူမွလာရန္ ကၽြန္မ မဖိတ္ေခၚပါ။ သို႔မဟုတ္ မဖိတ္ေခၚေတာ့ပါ။ ကၽြန္မ တိတ္ဆိတ္ျခင္းကို ပို၍ႏွစ္သက္တတ္လာခဲ့ပါျပီ။ လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ကာလမ်ားစြာက တစ္ေယာက္တည္း ႏွစ္သက္ရာစာတို၊   ေပစမ်ားကို ျငိမ္သက္စြာေရးသားေနရသည္ကို ကၽြန္မ ျပန္လည္ အလိုရွိလာပါျပီ။
ကၽြန္မ ဘာ့အတြက္ နာမည္တစ္လံုးအတြက္ တိုက္ပြဲ၀င္မိခဲ့ရပါသတည္း။
ကၽြန္မ ဘာ့အတြက္ ပရင့္မီဒီယာသို႔ျပန္လည္တိုး၀င္ရန္ၾကိဳးစားခဲ့ရပါသနည္း။
ကၽြန္မ ဘာ့အတြက္ ကိုယ္မလုပ္ႏိုင္ေသာအရာမ်ား၊ လူမႈေရးရာမ်ားလုပ္မိခဲ့ရပါသနည္း။
ကၽြန္မ ဘာ့အတြက္ မတူညီကြဟေသာ အသိုင္းအ၀ိုင္းမ်ားကို ခ်စ္ခင္ခဲ့ရပါသနည္း။
ကၽြန္မ ကိုယ္ ကၽြန္မ ေသခ်ာေစ့ငွစြာ ျမင္ႏိုင္ရန္ျပန္ၾကိဳးစားရပါမည္။

*************
အစ္ကို (၂)

သူႏွင့္ စာတစ္ပုဒ္မွ အစျပဳ၍ သိကၽြမ္းခဲ့ပါသည္။ သူ႔ကို ကၽြန္မ မျမင္ဖူးပါ။ သို႔ေသာ္ သူ႔အေတြး၊ သူ႔အေရးေတြ တြင္ ေပ်ာ္၀င္မိေသာ ကၽြန္မ သူ႔ကို သိကၽြမ္းရင္းႏွၤီးဖို႔ၾကိဳးစားမိခဲ့သည္။ သူ႔တြင္ လွပေသာအႏုပညာမ်ားရွိ သည္။ သူ႔တြင္ သိမ္ေမြ႔ညင္သာေသာ ကိုယ္ခ်င္းစာတရားမ်ားရွိသည္။ သူ႔တြင္ လိႈက္လွဲေႏြးေထြးေပးႏိုင္   ေသာ အသိအမွတ္ျပဳမႈမ်ားရွိသည္။ သူ႔တြင္ ငိုညည္းသံမ်ားကို နားလည္လက္ခံေပးႏိုင္ေသာ နားတစ္စံု ရွိသည္။ အလိုမက်မႈမ်ားကို ႏူးညံ့စြာရယ္ေမာေပးႏိုင္ေသာ ၾကင္နာမႈမ်ားရွိသည္။ ကၽြန္မ ရင္ဖြင့္တိုင္ပင္ရာ မွန္သမွ် ၾကားနာလက္ခံေပးနိုင္ခဲ့ေသာ ႏွလံုးသားရွိသည္။ ကၽြန္မ ဘ၀ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ပကတိ ရိုးရွင္းစြာ ျမင္ႏိုင္ျပီး ကၽြန္မကို လူတစ္ေယာက္အျဖစ္ ခ်စ္ခင္စြာျမင္ေပးခဲ့သူျဖစ္သည္။ စိတ္အင္အားကို ရေစမည့္ စာလံုးေလးေတြ သီကံုးလွ်က္ ကၽြန္မထံ ေပးပို႔ခဲ့သူျဖစ္သည္။ ညီမေလးဟု ႏူးညံ့ခ်ိဳသာစြာ   ေခၚေပးတတ္သူ ျဖစ္သည္။ သို႔ဆိုလွ်င္ ခ်စ္ခင္ဖို႔ လံုေလာက္ေလျပီလား။ ဟုတ္ကဲ့..ကၽြန္မ အတြက္ေတာ့ လံုေလာက္ပါသည္။ သူဘာဆိုသည္ထက္ သူ၏ ျဖဴစင္လွပေသာစိတ္ႏွလံုးကိုသာ ကၽြန္မခ်စ္ခင္ခဲ့ပါသည္။
သူ႔ကို ကၽြန္မ ခ်စ္သည္။

အစ္ကို (၃)

သူ႔ကို စေနာက္မႈမ်ားမွ စတင္သိကၽြမ္းခဲ့ပါသည္။ အျပန္အလွန္စာရိုက္ၾကေသာ စာလံုးမ်ားတြင္ ခ်စ္ခင္ဖြယ္ ရာမရွိဟု ထင္ဖြယ္ရာရွိေသာ သူႏွင့္ ရက္အနည္းငယ္ေလလိႈင္းမ်ားမွ စကားလက္ဆံုက်ျပီးသည္တြင္ သူ၏   ျဖဴစင္ေအးခ်မ္းေသာ စိတ္ႏွလံုးကို တစစ ကၽြန္မ သိခြင့္ရလာခဲ့သည္။ နာရီေပါင္းမ်ားစြာ ေျပာခဲ့ဖူးေသာ စကားတို႔တြင္ အလိုမက်ေသာ၊ ေလသံမာေသာ၊ အရိပ္အေယာင္ကၽြန္မ တစ္ရံခါမွ မၾကားခဲ့ရဖူးပါ။ လူပံု အလယ္ စကားနည္းေသာ ကၽြန္မက သူႏွင့္ေတာ့ သူနားညည္းေစလာက္သည္အထိ မ်ားစြာေျပာခဲ့ဖူးသည္။ သူ မျငီးျငဴခဲ့ပါ။ ေလသံေအးေအးႏွင့္ ႏွစ္သိမ့္လွ်က္ ကၽြန္မ၏ ပူေလာင္မႈအခ်ိဳ႕ကို ျငိမ္းေအးေစခဲ့သည္။ သူကိုယ္တိုင္ က်န္းမာေရးမေကာင္းလွေသာ္လည္း သူ႔က်န္းမာေရးနွင့္ပတ္သတ္၍ ကၽြန္မကို တစ္လံုး တစ္ပါဒ မွ မျငီးျငဴခဲ့ပါ။ သူမ်ား ေျခာက္ေသြ႔ပ်င္းရိေနမည္လား စိုးရိမ္စိတ္ႏွင့္ ၾကံဳေတြ႔ရသမွ် ေျပာျပကာ၊ သူအပ်င္းေျပေစရန္ဟု ကၽြန္မက ကိုယ့္ဘာသာေခါင္းစဥ္တပ္ေပမယ့္ သူ႔ဘက္ကေတာ့ ကၽြန္မ ေျပာခ်င္ သမွ် ေျပာခြင့္ေပးကာ နားလည္ခြင့္လႊတ္ေပးေနျခင္းျဖစ္သည္ကို ေနာက္မ်ားစြာမွ ကၽြန္မ သိခြင့္ရခဲ့သည္။ တစ္ပါးသူအတြက္သာ ေတြးေပးတတ္ေသာ ေအးခ်မ္းေသာ သူ႔စိတ္ႏွလံုးကို ကၽြန္မ ျမင္ခြင့္ရခဲ့သည္။ သူ၏ သီးသန္႔ေနခ်င္မႈ၊ လူမႈေရးရာမ်ားကို သေဘာမက်မႈတို႔ကိုလည္း ကၽြန္မ နားလည္လက္ခံေပးႏိုင္ခဲ့ပါသည္။
သူမည္သူဆိုသည္ထက္ သူ၏ ေႏြးေထြးၾကင္နာတတ္ေသာ ႏူးညံ့မႈကိုသာ ကၽြန္မ ခ်စ္ခင္ခဲ့သည္။
သူ႔ကို ကၽြန္မ ခ်စ္သည္။

အစ္မ

သူနွင့္ ကဗ်ာေလးတစ္ပုဒ္မွ အစျပဳသိခြင့္ရခဲ့ပါသည္။ ထို႔ေနာက္ အသိအမွတ္ျပဳမႈေလးေတြ သူ႔ထံမွ ကၽြန္မ ရရွိခဲ့ဖူးသည္။ ရယ္စရာေကာင္းလွစြာ ယေန႔အထိ သူႏွင့္ ေမးလ္အဆက္အသြယ္ မရွိခဲ့ပါ။ သူ ျမန္မာျပည္ ကို ေရာက္ေနစဥ္တြင္ ကၽြန္မထံ ဖုန္းတစ္ခါေခၚဖူးသည္။ ကၽြန္မ နာမည္ေမးကာ '......ပါ' ဟုေျပာလိုက္ စဥ္ တြင္ ကၽြန္မ သူ႔ကို ျမင္ေယာင္ကာ ရင္ေတြ တဖ်ပ္ဖ်ပ္ႏွင့္ ရုတ္တရက္ဆြံ႔အသြားမိသည္။ ဒါကို သူက ကၽြန္မ မသိဘူးအထင္ႏွင့္ '............' ဟု သူ႔ကေလာင္အမည္ကို ထပ္မံေျပာသည္တြင္ ကၽြန္မ တိုးဖြဖြရယ္မိသည္။ မ.....ဆိုတာ ညီမေလး ဘ၀မွာ တစ္ေယာက္ပဲရွိတယ္ မ.......။ ေသခ်ာေရရာေအာင္ နာမည္ေျပာျပစရာ မလိုပါဘူးကြယ္။ သူမသိပါဘဲႏွင့္ သူေရးသားေသာစာမ်ား၊ သူ႔ status ေလးမ်ား၊ သူျပဳမူလုပ္ကိုင္ရာေလး မ်ားကို social network တစ္ခုအတြင္းမွေန၍ စဥ္ဆက္မျပတ္ၾကည့္ရႈမိရင္း သူ႔ကို စိတ္ထဲက တစစရင္းႏွီး ကၽြမ္း၀င္ေနခဲ့တာ...။ သူမထင္မွတ္ဘဲ ျပဳလုပ္ေပးခဲ့သည္မ်ားကို ၾကည္ႏူးေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့တာ....။ သူ၏ ႏူးညံ့ သိမ္ေမြ႔မႈမ်ား၊ သူ၏ ျဖဴစင္ေအးခ်မ္းေသာ စိတ္အလွ တို႔ကို ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုးခဲ့ပါသည္။ ေမတၱာသည္ ထူးဆန္း စြာေရာင္ျပန္ဟပ္ခဲ့ပါသလား...။ ကၽြန္မ သူ႔ကို ေတြ႔ခြင့္ရခဲ့သည္။ ႏူးညံ့ရိုးသားစြာအျပံဳးမ်ားမွ ၾကည္လင္မႈ တို႔ကို ကၽြန္မ ခံစားသိရွိခဲ့ရသည္။ သူ၏အသိအမွတ္ျပဳမႈေလးေတြအတြက္ ကၽြန္မ မ်က္ရည္တ၀ဲျဖစ္ခဲ့ဖူး ပါသည္။ သူမည္သူမည္၀ါဆိုသည္ထက္ သူ႔ သက္သက္ကိုသာ ကၽြန္မ ခ်စ္ခင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
သူ႔ကို ကၽြန္မ ခ်စ္သည္။

အစ္ကို (၁)

အြန္လိုင္းစာမ်က္ႏွာဆီမွ ကၽြန္မ၏ စာတိုေပစမ်ားကို ဟိုသည္ပို႔ရာမွ သူႏွင့္ သိကၽြမ္းခဲ့သည္။ သူႏွင့္ပတ္ သတ္ ၍ အဖုအထစ္အနည္းငယ္ ရွိခဲ့ေသာ္လည္း ကၽြန္မ ခြင့္လႊတ္နားလည္ခဲ့ပါသည္။ ခါတရံျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထ သေဘာတရားမ်ား။ သူသည္ ကၽြန္မ ေရးသားေသာ စာေပမ်ားကို ႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးေပးေသာ၊ ကၽြန္မ၏ ရွားပါးလွေသာ အားေပးသူတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မ ရပ္တည္ခ်က္ကို ပိုမိုေလးနက္ခိုင္မာေစရန္ အား ထုတ္ေပးခဲ့သူျဖစ္သည္။ မၾကာခဏေပ်ာ့ေပ်ာင္းလြယ္ေသာ ကၽြန္မ စိတ္ကို ခံႏိုင္ရည္ႏွင့္ ရင့္က်က္ဖို႔ ဆႏၵ ရွိခဲ့သူလည္း ျဖစ္သည္။ သူသည္ စကားေျပာမခ်ိဳသာပါ။ သို႔ေသာ္ သူ၏ ျပတ္ေတာင္းေသာစကားမ်ားထဲမွ ကၽြန္မ ကိုထြန္းလင္းေစလိုေသာ ေစတနာကို ျမင္ေတြ႔ရေသာအခါ သူ၏ စိတ္ႏွလံုးကို ျမင္ႏိုင္ခဲ့ပါသည္။ စာေပကိုခ်စ္ခင္ေသာ သူ၏လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားကိုလည္း ကၽြန္မ နားလည္ႏိုင္ခဲ့သည္။ သူမည္သူဆိုသည္ ထက္၊ သူဘာလုပ္ခဲ့သည္ဆိုသည္ထက္ ျဖဴစင္ေသာအျမင္သက္သက္ျဖင့္ပင္ ကၽြန္မ ခ်စ္ခင္ပါသည္။
သူ႔ကို ကၽြန္မ ခ်စ္သည္။

*************************

မလြဲမေရွာင္သာ လူမႈဆက္ဆံေရးမ်ား၊ လူ႔အသိုင္းအ၀ိုင္းမ်ားနွင့္ ပတ္သတ္မႈမ်ား...... ဟန္လုပ္ျပံဳးျပ ယဥ္ေက်းမႈမ်ား..... အေပၚယံခ်ိဳသာမႈမ်ား.......။
ထို ထုိ အရာတို႔ႏွင့္ တစစ ထိေတြ႔လာရသည္တြင္ ကၽြန္မ ခ်စ္ခင္မႈမ်ားသည္ မေအးခ်မ္းေတာ့ပါ။
ေမွ်ာ္လင့္မႈေတြပါလာသည္။ ဆံုေတြ႔ခ်င္မႈေတြပါလာသည္။ အတၱေတြပါလာသည္။ ဖက္္တြယ္ေႏွာင္ငင္ထားခ်င္မႈေတြ ပါလာသည္။
ေမာပန္းႏြမ္းနယ္မႈေတြႏွင့္ ျပန္လာေသာ ကၽြန္မ စကားတခ်ိဳ႔ကို ၾကားေယာင္မိသည္။

'မ......က ဘယ္သူဘယ္၀ါ..'
'ကို....က ဘယ္သူဘယ္၀ါ'
ကၽြန္မ သည္ ေသးငယ္ေသာအမႈန္အစေလးမွ်ပင္ျဖစ္သည္ကို ယေန႔ည ျပတ္သားစြာျမင္ခြင့္ရခဲ့သည္။ ကၽြန္မ အတြက္ ဖန္တီးေျပာဆိုေပးေသာ စကားမ်ား၊ ေစတနာနွင့္လမ္းညႊန္ေပးမႈမ်ား...ထို ထုိ အရာတို႔ကို လက္လွမ္း၍မမွီေလာက္ေအာင္ ကၽြန္မ ဘ၀ ေသးသိမ္ဗလာျဖစ္လွသည္ကို ကၽြန္မ ကိုယ္ေစာင့္နတ္မွလြဲ၍ မည္သူမွ မသိႏိုင္ပါ။

ဘာ့အတြက္မ်ား အသိုင္းအ၀ိုင္းကြဟေသာသူမ်ားကို ခ်စ္ခင္မိခဲ့ရပါသနည္း။
ဆံုေတြ႔ျခင္းေတြတြင္ သိမ္ငယ္နာက်င္မႈေတြ ရွိႏိုင္သည္ကို ကၽြန္မ ဘာ့အတြက္ ေမ့ေလ်ာ့ခဲ့ရပါသနည္း။
'.မ.....' ကေတြ႔တာ ညီမ ကံေကာင္းတယ္။ ကၽြန္မ ကံေကာင္းသူလား။ ကၽြန္မ ရိုးသားစြာခ်စ္ခဲ့မိျခင္းသက္သက္ပင္။ ေျပာသူကေတာ့ ခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးစြာ ေျပာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ သူ႔တြင္ မည္သည့္ပေယာကမွမပါ။ သူသည္လည္း သူ႔အေနအထား၊ သူ႔အသိုင္းအ၀ိုင္းႏွင့္ ျမင့္မားသူပင္။
ကၽြန္မ သာလွ်င္ ကၽြန္မ ကိုယ္ ကၽြန္မ ျပန္လည္ျမင္ေတြ႔မိပါသည္။

ဖမ္းဆုပ္ရန္ခက္ခဲေသာ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာမ်ားကို ေပ်ာ္ေမြ႔ရင္း ကၽြန္မ ကိုယ္ ကၽြန္မ ေမ့ေလ်ာ့ေနခဲ့သည္။
ကၽြန္မတြင္ မည္သည့္အရည္အခ်င္းရွိပါသနည္း။ သာမာန္ဘ၀ငယ္ေလးမွ မိန္းမသားတစ္ေယာက္သည္ ဘ၀ကို ရိုးရိုးေလးျမင္တတ္ရံုသာ။
ထုထည္မ်ားျပားလာေလေသာ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာမ်ားကို တြန္းလွန္ပစ္ႏိုင္ဖို႔ ကၽြန္မ အားအင္ေမြးရေပေတာ့မည္။

ထိေတြ႔ပတ္သတ္မႈမ်ား မ်ားျပားလွေသာ၊ လူမႈဆက္ဆံေရးစံုငွလွေသာ ေနရာတစ္ေနရာကို ကၽြန္မ ေက်ာခိုင္းခဲ့ပါျပီ။ သုညမွ တစ္ျဖစ္လာဖို႔ကိုေတာင္ မနည္းရုန္းကန္ရမည္ျဖစ္ေသာ ကၽြန္မ ဘ၀ႏွင့္ သိပ္မသက္ဆိုင္လွေတာ့ပါ။ မည္သည့္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကိုမွလည္း မဖမ္းဆုပ္ခ်င္ေတာ့ပါ။ မည္သည့္လူ႔ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္မွ ကၽြန္မ မသိခ်င္ေတာ့ပါ။

ကၽြန္မ ေနထိုင္ရာ ကုတင္က်ဥ္းက်ဥ္းေလး၊ ပိတ္ေလွာင္ေသာ အခန္းက်ဥ္းကေလးသည္ ကၽြန္မ ဘ၀အစစ္အမွန္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မ ပရင့္မီဒီယာကိုလည္း စိတ္မ၀င္စားေတာ့ပါ။ မည္သည့္နာမည္တစ္လံုးအတြက္မွလည္း မတိုက္ခိုက္ခ်င္ေတာ့ပါ။ ဤေနရာေလးတြင္ ကၽြန္မ ခံစားရသမွ် ေရးႏိုင္သည္။ ကၽြန္မ ရင္ဖြင့္ႏိုင္သည္။ လူသိဖို႔မလို၊ ညသန္းေခါင္ အီးေမးလ္ေမွ်ာ္စရာမလို၊ ညနက္နက္ေတြတြင္ သူတစ္ပါးကို စိတ္အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္ေစရန္ ဖုန္းေခၚသံမလို၊ ခ်စ္ခင္ရင္းနွီးစြာ က်ီစယ္ျခင္းေတြႏွင့္ ကြန္မန္႔ေလးေတြ ေပးစရာမလို...။ ကၽြန္မ၏ အလိုဆႏၵေတြကို ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္ ပယ္သတ္ႏိုင္ရန္ ၾကိဳးစားရေပမည္။

*
*********************

ကၽြန္မ ခုတင္ေဘးဆြဲျခင္းေလးထဲတြင္ ပရင့္ထုတ္ထားေသာ အီးေမးလ္မ်ားရွိသည္။ ကၽြန္မပိုင္ ဖုန္းကေလး ထဲတြင္ အသံသြင္းထားမိေသာ ညီမေလး ေခၚသံမ်ားရွိသည္။ ေဒါင္းလုပ္ဆြဲထားမိေသာ အသံဖိုင္မ်ားရွိသည္။ တစ္ပိုင္းတစ္စ ရုပ္သြင္မ်ားရွိသည္။  ခါတရံ လြမ္းဆြတ္မႈမ်ားနွင့္ နာက်င္လိႈက္ေမာလာတိုင္း မၾကာခဏ ဖြင့္ၾကည့္မိမည္ထင္ပါသည္။ သာမာန္ဘ၀ေသးေသးေလးတစ္ခုမွ ကၽြန္မ အတြက္ ထို ထို အရာေတြႏွင့္ပင္ လံုေလာက္သင့္ပါသည္။

ခါတရံ ညနက္နက္မ်ားတြင္ လြမ္းဆြတ္မိလာတိုင္း တစ္ကိုယ္တည္း စကားေတြ ေျပာမိမည္ထင္ပါသည္။

*************************

လူမသိ၊ သူမသိ စကားေလးတစ္ခြန္းေတာ့ ကၽြန္မ ေျပာခ်င္ပါသည္။
သူတို႔ကို ကၽြန္မ ခ်စ္သည္။              ။


၂၄.၂.၂၀၁၃
ရန္ကုန္ (ညး၈း၄၁)

34 comments:

  1. မမခ်စ္ခင္ရေသာ အစ္ကို အစ္မမ်ားအေၾကာင္းဖတ္ရင္း ၾကည္ႏူးသြားပါတယ္ ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. အမေလး..မိုးညေလးေရ....။
      အရင္ဆံုး မန္႔တဲ့ ကြန္မန္႔ေလးကို ေနာက္ဆံုးမွ ျမင္ရေတာ့တယ္..။
      ခြင့္လႊတ္ပါကြယ္...ဒီေန႔မွ Spam ထဲ ေရာက္ေနတာျမင္ရလို႔ပါ...။
      :D :D

      Delete
  2. စာေလးကို... ကိုဏီဖတ္သြားပါရဲ႕ဗ်ား...
    ေအးေဆးေပါ့ကြယ္...
    စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ ေအးေအးေဆးေဆးေနပါလို႔ပဲ အႀကံေပးလိုက္ခ်င္ပါတယ္....။

    ခင္မင္ျခင္းအားျဖင့္...
    ဏီလင္းညိဳ

    ReplyDelete
  3. ညီမေလးလည္း လြမ္းသြားတယ္မမ ....
    အရာရာ အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕ေနပါေစလို႕ ..ဆႏၵျပဳရင္း...
    ခ်စ္တဲ႕ ..ညီမေလး..

    ReplyDelete
  4. ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစကြယ္။

    ReplyDelete
  5. မေျပာတတ္ေတာ့ပါဘူး ညီမေလးရယ္။
    အမလဲ ခုအနားယူေနတာပါကြယ္။
    တိုေတာင္းလွတဲ့လူ႕ေလာကၾကီးမွာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနပါလို႕ဘဲ အားေပးသြားမယ္ေနာ္။

    ReplyDelete
  6. လူမသိ၊ သူမသိ စကားထက္ လူသိ သူသိေျပာရဲေအာင္ေျပာလုိက္ပါ
    ကြ်န္မခ်စ္တယ္လုိ႔

    ReplyDelete
  7. လူဆိုတာ လူတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနရင္ကို ၿပီးျပည့္စံုေနပါၿပီကြယ္...၊ခင္မင္ရင္းႏွီးမႈေတြမွာလည္း အဆင့္အတန္း
    ဆိုတာ ရွိေနစရာမွမဟုတ္တာ...။အကို၊အမ ေတြကလည္း ဒီစိတ္ရွိဟန္မတူပါဘူး...၊ဘဝတိုတိုေလးမွာ ေပ်ာ္
    ေပ်ာ္သာေနဗ်.......၊စိတ္ထဲသိပ္ထားမေနနဲ႕ေနာ့...။စကားမစပ္ ေညးကုိ ခုမွဘယ္သူဘယ္ဝါဆိုတာ စပ္ဆက္မိ
    ေတာ့တယ္... :)))

    ReplyDelete
  8. ကိုဏီ၊ ညီမေလးအိန္ဂ်ယ္၊ ႏွင္းဆီေရာင္၊ မလရိပ္၊ မမစံပယ္၊ အကိုညိမ္းႏိုင္

    အမွတ္မထင္ ၀င္ၾကည့္ရာက ကြန္မန္႔ကေလးေတြနဲ႔ အားေပးသြားၾကတာေတြ႔ရလို႔ ၀မ္းသာၾကည္ႏူးရပါတယ္။
    ေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္ရွင္။
    အကိုညိမ္းႏိုင္ကိုလည္း ေဖ့ဘုတ္မွာ Ei Khu ဆိုတာ လက္၀ဲေဖာ္ေကာင္လုပ္မွ ညီမေလး သိရတာရွင့္ :D ။

    ReplyDelete
  9. ထပ္တူခံစားမိရင္း အားေပးသြားပါတယ္ေနာ္

    ReplyDelete
    Replies
    1. ေက်းဇူးပါရွင္..။
      ဒီ ကြန္မန္႔ကို ဒီေန႔မွ Spam ထဲက ေတြ႔မိလို႔ပါ..။
      အားေပးသြားတာ ေက်းဇူးပါေနာ္.. :) ။

      Delete
  10. အေရးအသားေလးေတြ ေကာင္းတယ္ သူသူေရ။ တိုေတာင္းတဲ့လူ႔ဘ၀ႀကီးထဲမွာ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ စိတ္ဆင္းရဲမႈ ဆိုတာ ကိုယ္တိုင္ဖန္တီးယူတာမို႔ ေပ်ာ္ရႊင္မႈကို အနီးစပ္ဆံုးကေန ရယူၿပီး စိတ္ဆင္းရဲမႈကိုအေ၀းဆံုးေရာက္ေအာင္ တိုက္ထုတ္ပစ္လိုက္ပါေနာ္။
    စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။
    အခ်ိန္အားရင္ ဖတ္စရာေတြ အမ်ားႀကီးေတြ႔ထားတယ္ း)

    ေမတၱာျဖင့္
    အန္တီတင့္

    ReplyDelete
    Replies
    1. ဒီကြန္မန္႔ေလးလည္း Spam ထဲကေန ဒီေန႔မွ ထုတ္လာရတယ္ တီတင့္ရယ္...။
      တီၤတင့္ ေျပာသလို စိတ္ဆင္းရဲမႈေတြကို အေ၀းဆံုးေရာက္ေအာင္ တိုက္ထုတ္ပစ္ခဲ့ပါျပီ..။
      ေက်းဇူးပါ တီတင့္ရယ္ :)) ။

      Delete
  11. ရန္မင္းေအာင္March 3, 2013 at 8:10 AM

    ညီမေရ..အစ္ကိုအျမင္အရေျပာရရင္...တကယ္တမ္းခင္မင္မွဴအစစ္အမွန္ေတြမွာ “မ......က ဘယ္သူဘယ္၀ါ..ကို....က ဘယ္သူဘယ္၀ါ” ဆိုတဲ႔ ေပတံနဲ႔တိုင္းတာေနဖုိ႔မလိုဘူးလို႔ထင္တယ္..အစ္ကိုအတြက္ေတာ႔ အဲဒါေတြလည္းစိတ္မဝင္စားဘူး...အစ္ကိုအြန္လိုင္းမွာမိတ္ေဆြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ညီမတို႔လို စာေရးသူေတြဘဲ..သူတုိ႔ရဲ႔စာကိုေတြကိုၾကိဳက္တယ္.သူုတို႔ကိုလးစားတယ္..သူတုိ႔ဆီက ဘာမွ မေမ်ွာ္လင္႔ဘူး..သူတုိ႔ေတြ ဘယ္သူဘယ္ဝါ ေတြဆိုတာမသိခ်င္ဘူး....သူတုိ႔နဲ႔ ဒီ ေကာ္နက္ရွင္တစ္ခုထဲမွာေနေနရတာ အျပန္အလွန္ေကာင္႔မက္ေပးေနတာေလးေတြကို ေက်နပ္တယ္..ညီမအေနနဲ႔လည္း ဘာမွ အားငယ္ေနဖုိ႔မလုပ္ဘူးေလ..ဘဝမွာ ကိုယ္လုပ္သင္႔တာေတြ လုပ္ရမဲ႔အလုပ္ေတြ တစိုက္မတ္မတ္ သာလုပ္သြားပါ..ညီမတစ္ေယာက္ အပူအပင္ကင္းကင္းနဲ႔ လုိရာပန္းတိုင္ကိုေလွွ်ာက္လွမ္းနိုင္ပါေစလို႔....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ဟုတ္ကဲ့ အကိုရန္မင္းေအာင္။
      ကြန္မန္႔ေလးလာေပးသြားတာေကာ၊ အားေပးသြားတာေကာ တကယ္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
      ေဖ့ဘုတ္က မိတ္ေဆြေတြက ဘေလာ့ဂ္မွာ ကြန္မန္႔ေပးရတာ စိတ္ရႈပ္ၾကတာမို႔ ေပးခဲၾကတယ္ေလ။
      အကို႔ ကြန္မန္႔ေလးဖတ္ရေတာ့ ၾကည္ႏူးရတယ္..။
      စိတ္ဒီေရ..အတက္အက်အလိုက္...ခါတစ္ရံေတာ့လည္း ညိႈးႏြမ္းသိမ္ငယ္ခ်ိန္ေပါ့ အကိုရာ..။
      အျမဲတမ္းေတာ့ အဲလိုမျဖစ္မိပါဘူး..။
      အေၾကာင္းတရား၊ အက်ိဳးတရားေတြ တိုက္ဆိုင္သြားတဲ့ အခိုက္အတန္႔ရယ္ေပါ့...။
      အကို႔အားေပးစကားနဲ႔ ဆုေတာင္းေလးအတြက္ ေက်းဇူးးတင္ပါတယ္ရွင္..။

      Delete
  12. သူေရ.....

    အစ္မ ဆိုတာ မေလးမ်ားလား မသိဘူး (ဟိဟိ)
    '.မ.....' ကေတြ႔တာ ညီမ ကံေကာင္းတယ္.. လို႔ ေျပာတာ မေလးမဟုတ္ဘူးထင္တယ္ေနာ္.. ေျပာမိရင္လည္း ရိုးသားစြာခ်စ္ခင္စြာ စ လိုက္တာျဖစ္မယ္..။
    မေလးေတာ႔ မေျပာမိဘူးထင္တာပဲ.. ေျပာမိတယ္ဆိုလည္း လူသိရွင္ၾကား ေတာင္းပန္တယ္.. အဲလို မရည္ရြယ္ဘူးေနာ္... မေလး က လူေၾကာက္ မို႔လို႔ပါ... မယုံေမေမ႔သြားေမးၾကည္႔ ငယ္ငယ္ထဲက အခန္းေအာင္းတဲ႔ သတၱဝါဟာ မင့္အစ္မပဲ။ အြန္လိုင္းေပၚသာ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ထထ ေဖာက္ခြဲတာ.. အဲလို။
    ေတြ႔ခဲ႔တဲ႔ ဘေလာဂါေတြကိုေတာ႔ မေၾကာက္ဖူး.. ဒါေၾကာင့္ ေတြ႔တာ :P

    သူသူ ဘာကို စိတ္မေကာင္းျဖစ္လဲဟင္.. မျဖစ္ပါနဲ႔ေနာ္..
    ဘယ္သူကမွလည္း အသိုင္းဝိုင္းနိမ့္တာေတြ ျမင့္တာေတြ မရွိပါဘူးရယ္..
    ကိုရန္မင္းေအာင္ေျပာသလိုပဲေနာ္..။

    ႈI love you too.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))
      မေလး ကေတာ့ လုပ္ျပီ။
      သူတို႔ နာမည္ေလးေတြ မေဖာ္ခ်င္လို႔ နံပါတ္စဥ္တပ္တယ္.။
      သူက ေအးေဆးပဲ...လာေၾကျငာသြားတယ္ :D ။

      တခ်ိဳ႕အေၾကာင္းတရားေတြပါ မေလး ရယ္။
      မေလး ေၾကာင့္ဟုတ္ပါဘူးရယ္.. ဘယ့္ႏွယ့္လာေတာင္းပန္ေနတာတုန္း :)) ။

      ဘာမွ စိတ္မေကာင္းမျဖစ္နဲ႔ မေလး။
      ညီမေလး အခုေအးေဆးပဲ။
      အဲသလိုပါပဲ.. မေလး ညီမက တစ္ခ်က္ တစ္ခ်က္ ထေဖာက္တယ္ပဲ သေဘာထားလိုက္ေနာ္။

      Love you so much !!
      <3 <3 <3



      Delete
  13. တင္းလြန္းေပမယ့္ မျပတ္ႏိုင္တာ အဲ့ဒီသံေယာဇဥ္ႀကိဳးပဲ..
    သို႔ေသာ္ - ေမတၱာဆိုတာမ်ဳိးက ေရာင္ျပန္ဟပ္တတ္ပါတယ္ ညီမငယ္ေရ..

    ReplyDelete
  14. တီတင္႔အိမ္မွာေတြ႕ကတည္းက ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ႔ညီမေလးကိုလည္းအမကခ်စ္မိပါတယ္....

    ReplyDelete
  15. မမျမေသြး >> “တင္းလြန္းေပမယ့္ မျပတ္ႏိုင္တာ အဲ့ဒီသံေယာဇဥ္ႀကိဳးပဲ.” ဆိုတဲ့ စကားေလးကို သေဘာက်ေနမိတယ္ မမ။ ဟုတ္တယ္ေနာ္...ျဖတ္ဖို႔မလြယ္တာလဲ သံေယာဇဥ္ၾကိဳးပါပဲ..။

    Rose of sharon >> ေအးေအးေဆးေဆးနဲ႔ ေႏြးေထြးတဲ့ အျပံဳးေလးနဲ႔ ေျပာတတ္တဲ့ မမကိုလည္း ညီမေလး ခ်စ္တယ္ <3 :) ။

    ReplyDelete
  16. အမ အိမ္စည္ေရ...
    ထင္းခြဲမၾကံဳ ေရခပ္ၾကံဳေနၾကရမယ့္ ဒီေလာက ကိုယ္တည္းတစ္ေယာက္ လမ္းမေပ်ာက္ဘဲ့နဲ့ ေရွ႕ဆက္ အားတင္းျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႕လူငယ္ေတြကို ေမာင္နွမအရင္းလိုမွတ္ျပီး...အမၾကီးတစ္ေယာက္လို လမ္းျပပါဦးဗ်ာ...

    ReplyDelete
  17. mrphone8792 >> လမ္းမေပ်ာက္ပါဘူး ေမာင္ေလးရယ္..။ ခင္မင္ရတဲ့သူတိုင္းကို ေမာင္ႏွစ္မအရင္းလို သတ္မွတ္ေပးပါတယ္.။ မ်က္စိလည္ ေရာက္လာတာ ေက်းဇူးပါကြယ္ :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. အဟိ မ်က္စိလည္တာ ဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ...တမင္လာလည္သြားတာပါ...အမ က်န္းမာေရးေကာင္းမြန္ျပီး စာေကာင္းေတြဆက္ျပီးေရးသားနိုင္ပါေစ... :)

      Delete
    2. ေပးတဲ့ ဆုနဲ႔ ျပည့္ရပါေစ :)

      Delete
  18. အင္း... အစ္ကုိ (၂) ကုိေတာ့ သိတယ္။
    ညီမသူသူ မဂၤလာအေပါင္းႏွင့္ ျပည့္စုံေသာႏွစ္သစ္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ။ း)

    ReplyDelete
  19. ဟင္...သၾကၤန္ရက္ခံေနတာနဲ႔...ဘေလာ့ဂ္ကို စစ္မၾကည့္မိလို႔ အခုမွ ေတြ႔တယ္..။
    မမက အစ္ကို (၂) ကိုသိတယ္။
    အစ္ကိုက ဒီပို႔စ္ကိုေတာင္ သိဘူးရွင့္..:D
    ေရာက္လာခဲ့တာ ေက်းဇူးပါ မမဇြန္...နာမည္ေလး ရင္းႏွီၤးေနတာ ၾကာပါျပီ :))

    ReplyDelete
  20. ညီမကုိ အစက သူသူဟန္နဲ႔ေရႊအိမ္စည္ မတြဲမိဘဲ တစ္ေယာက္စီလုိ႔ ထင္ေနတာ။ :D ညီမစာအေရးအသားေကာင္းတယ္လုိ႔ မဇြန္သူငယ္ခ်င္းက ေျပာဖူးတယ္။ အခ်ိန္ရတဲ့တစ္ရက္မွာ ေအးေအးေဆးေဆး လာဖတ္မယ္ေနာ္။ း)

    ReplyDelete
  21. ဟုတ္ မမဇြန္...။ ေက်းဇူးပါေနာ္ :))

    သူသူ

    ReplyDelete
  22. ေမာင္မ်ိဳMay 3, 2013 at 3:19 AM

    ထူးထူးဆန္းဆန္း အဲ့ဒီ ၄ ေယာက္စလံုးကို က်ေနာ္သိေနတယ္ေကာ

    ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ အသိမွတ္ျပဳမႈေတြက သံေယာဇဥ္ေတြ ကိုခိုင္ျမဲေစတယ္တဲ့ ။

    ReplyDelete
  23. ေလးေယာက္လံုးသိေနတာေတာ့ ေမာင္မ်ိဳး ေတာ္ေတာ္ ေတာ္တာပဲကြယ္...။
    :))

    ReplyDelete
  24. ထပ္ခါ ထပ္ခါ ဖတ္မိတယ္ အေရာင္စြန္းထင္းေနေသာ
    စာသားမ်ား ခပ္တိုးတိုးေလး ညည္းတြားသြားတဲ့ ပံုရိပ္အခ်ိဳ႕
    လူ႕ ဘ၀ ကိုက အဲဒီလိုပါဘဲ...။

    အဲဒီေပတံၾကီးကိုေတာ့ က်ေတာ္က သမိုင္းထဲမွာ ခ်န္ခဲ့တာ ၾကာျပီ ဘယ္က၀ိ ေတြက (က)ကေန (အ) ထက္ပိုမ်ားတတ္ေနၾကလို႔တုန္း က်ေနာ္တို႔လည္း က ၾကီးကေန အ အထိ အဆံုးသင္ခဲ့ဘူးျပီေလ ။

    ReplyDelete
    Replies
    1. ဒီ ကြန္မန္႔ကို အခုမွ ေတြ႔တယ္ အကိုရာ......
      ညီမေလး စကားေတြ အမ်ားၾကီးေျပာေတာ့ဘူးေနာ္..
      တစ္ခြန္းေလးပဲ...ေက်းဇူး :))

      Delete
  25. ေမာင္နွမေတြရဲ.အျဖဴေရာင္ၾကိဳးေလးမ်ား
    ဒီ.ထက္မက ခိုင္ျမဲပါေစလို.ဆုေတာင္းေပးပါတယ္
    ခေလးေရ :)

    ReplyDelete
  26. ေမာင္နွမေတြရဲ.အျဖဴေရာင္ၾကိဳးေလးမ်ား
    ဒီ.ထက္မက ခိုင္ျမဲပါေစလို.ဆုေတာင္းေပးပါတယ္
    ခေလးေရ :)

    ReplyDelete